رئیس اتاق بازرگانی شهرستان بیرجند:
ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه در سال گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ۳۳ مصوبه داشته است گفت: ۲۰ مصوبه این شورا تاکنون اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۹۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 08 March 2017
محسن احتشام شامگاه سه‌شنبه در نهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در بیرجند اظهار داشت: یکی از اهداف این شورا برطرف کردن مشکلات پیش روی بخش اقتصادی است که رفع آن نیاز به همکاری همه جانبه  دارد.
وی یکی از اهداف شورای گفت‌‌وگوی بخش خصوصی و دولت  را مطرح کردن موضوعاتی دانست که در فضای کسب و کار اهمیت زیادی دارد و سبب رونق کسب و کار می‌شود.
احتشام افزود: شورای گفت‌وگوی دولت  و بخش خصوصی سال گذشته 33 مصوبه داشته است که 20 مورد از آنها اجرا و به نتیجه رسیده است و 13 مورد دیگر در دست اقدام است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: در این شورا یک اداره چند بخشی شکل گرفته که اگر موانعی هست برداشته شود و با همت و تلاش دولت و بخش خصوصی زمینه سرمایه گذاری واشتغال بهتر وبیشتر فراهم شود.
احتشام اظهار کرد: چالش های زیادی پیش رو داریم که اگر بخواهیم موانع برداشته شود، زمان بر است اما استاندار خراسان جنوبی به صورت جدی این بخش را دنبال می‌کند تا مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود اما برطرف شدن این بخش نیاز به زمان است و همه با هم باید در زمینه مشکلات فراروی بخش اقتصادی تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: بررسی اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و مفاد آیین نامه اجرایی مربوطه، بررسی و رفع مشکلات مربوط به زیرساخت های شرکت تعاونی صنوف آلاینده(آب وبرق) در این جلسه به تصویب رسید.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی بیرجند گفت: بررسی چگونگی اجرای بخشنامه نسبت مالکانه صندوق توسعه ملی،گزارش عملکرد و نحوه اجرای مصوبات جلسات قبلی شورا، تعیین اعضای جدید شورای گفت‌‌وگو (نمایندگان بخش خصوصی) که این مصوبه هم به جلسه دیگر موکول شد.
احتشام افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که موازی‌کاری‌ها کمتر شود و ما کمیته سازماندهی را تشکیل داده که اعضا آن همه مشخص شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار