نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولتمردان و مسئولان نباید بر اساس سلیقه به مردم خدمت رسانی کنند و از این امر باید بپرهیزند.
کد خبر: ۳۹۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 07 March 2017
 آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی بیان کرد: دولت وقتی اسلامی است که بر اساس قانون عمل کند.
وی با بیان اینکه مردم باید تابع قانون باشند نه تابع مسئولان، اظهار کرد: اطاعت از کسی که بر اساس سلیقه خود دستوری را می‌ دهد واجب نیست بنابراین مسئولان باید بر اساس قانون به مردم خدمت رسانی کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مدیریت تمام جهان و عالم بر اساس قانون است و انسان ها باید از مبدأ تا مقصد قانونمند بوده و بر اساس قانون رفتار کنند.
آیت الله عبادی با بیان اینکه نظام اسلامی پیشرفته ترین قانون اساسی را در جهان دارد، افزود: اگر نظام اسلامی بایگانی باشد هرگز این نظام رشد و پیشرفت نمی‌ کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: قانون اساسی در بایگانی خاک می‌ خورد و این موضوع یعنی ما نظام مند نیستیم.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی، نظامی مردم سالار است، ادامه داد: باید منافع مردم در جامعه مطرح باشد و  کسانی که از نیروی کار خود و بیت المال سوء استفاده می کنند خلاف قانون انجام داده اند.
آیت الله عبادی ادامه داد: مردم برای رسیدن به این انقلاب، مسیر زیاد و طولانی را طی کرده و نظامی بر خلاف خواسته مستکبران برپا کرده اند.
وی با بیان اینکه ادارات ویران هرگز به نفع مردم نیستند، افزود: این ادارات معمولا بر خلاف فلسفه ایجاد مدیریت هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیلات مدیریتی بر این اساس است که مسئول ادارات و نهادها باید گره ای از مردم باز کند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از ادارات و سازمان ها تشکیلاتی را شکل داده  و خود پادشاه می شوند و به جای خدمت، برده داری می‌ کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار