با حضور مردم قدرشناس و ولایت‌مدار
با حضور مردم قدرشناس و ولایت‌مدار شهرستان فردوس امروز ‌پیکر پاک ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد فردوس آرام گرفت.
کد خبر: ۳۸۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 02 March 2017
مراسم تشییع دو شهید نوجوان گمنام از معراج‌الشهدای فردوس مکان مقدسی که 400 شهید دوران دفاع مقدس از آن تشییع شد آغاز و مردم شهید‌پرور، میهمانان شهرشان را با عبور از خیابانهای امام خمینی، میدان پانزده خرداد، خیابان شهید مدرس و خیابان همافران تا دانشگاه آزاد اسلامی فردوس، آرامگاه ابدیشان بدرقه کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهدا به تدریج می‌آیند تا ما راه را گم نکنیم و لازمه رضایت شهدا از ما پایبندی به ولایت فقیه است.
علیرضا حسنی تاکید کرد: شهدا نیازی به غبار‌روبی از سنگ مزارشان ندارند بلکه این ما هستیم که باید غبار غفلت را از قلبهایمان بزداییم.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند نباید در مقابل ولایت مجتهد شویم و امروز کسانی که در مقابل ولایت می‌ایستند در حقیقت شهدا را آزار می دهند.
حسنی حاصل وصیت‌نامه تمام شهدا را پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: امروز بهترین زمان برای عذرخواهی از محضر شهدا و برگشتن به مسیر اسلام و ولایت است در غیر اینصورت فردای قیامت پاسخی در مقابل شهدا نخواهیم داشت.
بر اساس این گزارش شب قبل نیز معراج‌الشهدای فردوس تا صبحگاهان، محل میثاق و تجدید بیعت دوباره مردم با شهدای گمنام بود و اقشار مختلف مردم با حضور در این مکان معنوی با شهدا وداع کردند.
همچنین روز گذشته پس از ورود شهدا و استقبال مردم و مسئولان در گلزار شهدای فردوس، پیکر پاک این عزیزان برای وداع به مسجد مسلم ابن عقیل و مسجد جامع باغشهر اسلامیه منتقل و مراسم ویژه ای در این شهر برگزار شد.
در شب شهادت فاطمه زهرا (س) نیز هیئت فاطمیه و هیئت رزمندگان اسلام پذیرای این دو شهید گمنام بود و مراسم عزاداری سالگرد شهادت کوثر هستی با حضور شهدا برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار