نماینده مردم ‌بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ‌با بیان اینکه دولت با وجود این استاندار نیازی به دشمن ندارد، گفت: آقای روحانی به شما تذکر می‌دهیم هر چه زودتر نسبت به سخنان استاندار خراسان جنوبی رسیدگی کنید.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 28 February 2017
حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی  اظهار داشت: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان استاندار خراسان جنوبی سخنانی مطرح و از رئیس جمهور خواستار رسیدگی به اظهارات استاندار شدیم.
وی افزود: امروز در صحن علمی مجلس بیان کردیم که اخیرا استاندار خراسان جنوبی عباراتی به کار برده است که باید به هنر در استان خراسان جنوبی گریست و ما در استان خراسان شمالی زن ومرد می‌رقصند ولی این استان خراسان جنوبی تبدیل به پادگان شده و تفکر طالبانی دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند،درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی نسبت به سخنان مطرح شده استاندار خراسان جنوبی رسیدگی کنید.
عبادی افزود: از عجایب روزگار است که کارگزار نظام جمهوری اسلامی گریه میکند که چرا خلاف شرع صورت گرفته است.
وی بیان داشت: دولت با وجود این استاندار نیازی به دشمن ندارد واو برای دشمنی کفایت می‌کند واستان ما از نظر اجرایی پس رفت کرده است ودرست مدیریت نشده زیرا تنها درگیر موضوعات حاشیه ای شد ه که باید گفت نفع آن برای مردم ودولت چیست در حالی که مردم آبی برای خوردن، راه آهن، جاده درستی ندارند.
نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت می‌خواهیم هر چه زودتر این موضوع را رسیدگی کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار