مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از افزایش سرانه آبرسانی سیار برای روستاییان استان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 28 February 2017
علی اکبر بسکابادی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲۳ روستای خراسان جنوبی به وسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند.
وی، سرانه آبرسانی سیار هر روستایی استان را  ۱۵ لیتر عنوان کرد و گفت: تلاش می شود که تا پایان سال جاری این سرانه به ۲۰ لیتر افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۶۸ روستای استان از گردونه آبرسانی سیار خارج می شوند، عنوان داشت: طبق دستور استاندار مقرر شد که سهمیه آب این روستاها به روستاهای فاقد آبرسانی اختصاص یافته و سرانه این روستاها افزایش یابد.

پرداخت دیون آبرسانی سیار تا ۲۰ اسفند
بسکابادی همچنین از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به استان از محل ماده ۱۰ و ۱۲ خبر داد و گفت: در حال حاضر این اعتبارات ابلاغ و در حال مبادله هستیم که با تخصیص این اعتبارات دیون خود در بخش آبرسانی سیار را پرداخت می کنیم.
وی با بیان اینکه مجموع بدهی شرکت آب و فاضلاب در بخش آبرسانی سیار ۱۷ میلیارد ریال است، بیان داشت: از این میزان دو میلیارد ریال دیون مستقیم به بخش خصوصی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار تلاش می شود که تا قبل از ۲۰ اسفند در آبرسانی سیار دیون انباشته نداشته باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار