مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، گفت: کارشناسان معاونت بهره برداری این شرکت به منظور بهبود خدمات رسانی به مشترکان، موفق به ساخت دستگاه تستر تیغه « سیکسیونر هوایی» برای استفاده در شبکه برق شدند.
کد خبر: ۳۸۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 28 February 2017
 محمد ابراهیم شرکاء افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کارشناسان معاونت بهره برداری این شرکت برای سرعت بخشیدن خدمت رسانی به مردم منطقه در رفع سریع خاموشی ها، کاهش زمان خاموشی و بهبود شاخص های بهره برداری در یک اقدام خلاقانه اقدام به ساخت دستگاه تستر تیغه کردند.
وی با بیان اینکه این دستگاه در شبکه مورد بهره برداری قرار گرفته است، عنوان کرد: ساخت این دستگاه نتایج مثبتی از قبیل شناسایی فاز معیوب، زون اتصالی در کوتاهترین زمان و کاهش سویچینگ شبکه داشته است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: هزینه ساخت این دستگاه بسیار ناچیز بوده و در عمل کارایی شبیه دستگاه های HVDC را دارد.
شرکاء ضمن تقدیر از دست اندر کاران ساخت این دستگاه افزود: دستگاه یاد شده از سال گذشته با همت همکاران واحد بهره برداری شهرستان قاینات، آقایان لطیفی و شهرستانی به مدیریت مهندس عبدی ساخته و به مدت یک سال نیز تحت بررسی و آزمایش قرار داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار