مشکلات و چالش‌هاي پيش روي کانون‌هاي آگهي و تبليغات خراسان‌جنوبي با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و نمايندگاني از اداره کل ماليات، تامين اجتماعي، شهرداري بيرجند مورد بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 15 February 2017
جلسه بررسی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان روز گذشته (26 بهمن ماه) در اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
رحیمی مدیرمسئول کانون‌های تبلیغات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شرایط کانون‌های آگهی و تبلیغات مناسب نیست، افزود: بحث مالیات‌ها، ارزش افزوده و بیمه از مشکلات کانون‌های آگهی و تبلیغات است.
وی با بیان اینکه مالیاتی که به کانون‌های آگهی و تبلیغات تعلق می‌گیرد چندین برابر سود آن‌ها است، اظهارکرد: باید هزینه‌های کانون‌ها در سبد مالیاتی محاسبه شود.
مدیرمسئول کانون‌های تبلیغات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر کانون‌های آگهی و تبلیغات استان از نظر مالی با مشکل مواجه هستند.
حسینی مسئول کانون آگهی و تبلیغات نیز گفت: متاسفانه سیستم اعلام وضعیتی در بحث بیمه کانون‌ها مشکل دارد.
وی، خواستار تعریف دقیق ارزش افزوده در این حوزه شد و افزود: پیشنهاد می‌کنیم بازرسان از کانون‌های آگهی و تبلیغات بازدید و از وضعیت این کانون‌ها آگاهی پیدا کنند.
سعید کسرایی‌نیا مسئول کانون آگهی و تبلیغات در بیرجند نیز گفت: متاسفانه تصور نادرستی نسبت به کانون‌های تبلیغات وجود دارد.
وی با بیان اینکه این شغل اثرپذیرترین حرفه نسبت به بازار است، افزود: هنگامی که بازار با مشکلات مواجه است کانون‌های آگهی و تبلیغات تعطیل می‌شود و از تمامی حرفه‌ها اثرپذیری بالاتری دارد.
وی خاطرنشان کرد: این حرفه راحت‌ترین کار بدون مجوز است و هرفردی بدون هیچ نظارتی می‌تواند وارد این حرفه شود.
وی با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری سود پایین دارد، یادآورشد: هیچ کالایی به راحتی تبلیغات خرید نمی‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار