مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۴۰۷ نفر مبلغ ۵۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۴۵۵ هزار ریال وام کار گشایی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۳۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 11 February 2017
رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص اقدامات نه ماهه این اداره کل، اظهارکرد: در راستای اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، پشتیبانی‌هایی در راستای حمایت و سلامت خانواده صورت می گیرد.
وی افزود: تامین جهیزیه برای یک هزار و ۵۲۸  نفر به ارزش ۳۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون و ۳۵ هزار ریال صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۷  نفر مبلغ ۵۶ میلیارد و ۹۱۶  میلیون و ۴۵۵ هزار ریال وام کار گشایی دریافت کرده اند، افزود: کمک هزینه تحصیلی به یک هزار و ۵۲۰ نفر از دانشجویان به مبلغ چهار میلیارد و ۸۳۷  میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعطا شده است.
سلم آبادی خاطرنشان کرد: کالای ضروری برای نه هزار و ۲۴۴ نفر به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۷۰۰ ریال تامین شده است.
وی  با اشاره به تحت پوشش بیمه حوادث ساختمان و سرمایه قرار گرفتن ۳۳ هزار و ۲۷۷ خانوار، گفت: چهار هزار و ۵۲۵ خانواده از بیمه های تامین اجتماعی بهره مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت تغذیه سه هزار و ۵۰۰  کودک زیر ۶ سال با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال تامین شده است.
سلم آبادی با بیان اینکه شش هزار و ۹۹۷ نفر با مبلغ پنج میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ نیلیون ریال از خدمات موردی بهره مند شده اند، گفت:  ۱۸۸ میلیارد و ۲۹۲ میلیون و  ۹۰۰  هزار ریال  برای برنامه کمک معیشت هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار