معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور خبر داد
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، طرح «لشکر فرشتگان» را مهم‌ترین برنامه انجمن‌های اسلامی برای دانش‌آموزان دختر دانست و گفت: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به فعالیت‌های تربیتی اهتمام ویژه دارند.
کد خبر: ۳۷۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 11 February 2017
مریم ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین دستاورد انجمن‌های اسلامی تربیت دانش‌آموزانی خوب، انقلابی، مأموریت سنج و مأموریت یاب است.
وی یکی از برنامه‌های شاخص انجمن اسلامی دانش‌آموزی در حوزه دختران را برنامه ویژه لشکر فرشتگان دانست و افزود: این برنامه از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال به صورت تخصصی در حوزه دختران اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور یادآور شد: در برنامه لشکر فرشتگان به مجاهدت‌های زنان مسلمان در ابعاد مختلف پرداخته می‌شود و یکی از ویژه برنامه‌های انجمن اسلامی در بخش دختران است.
ملکی یادآور شد: طرح لشکر فرشتگان در امتداد طرح همکلاسی آسمانی که گزارش پژوهشی شهدای دانش‌آموز را در بر می‌گیرد متناسب با رسالت و مأموریت دختران مطرح و دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی به عنوان پیشگام فعالیت‌های مختلفی را در فضای مدارس دنبال کرده و انجام می‌دهند.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های اسلامی در مدارس با دانشگاه‌ها بسیار متفاوت است، گفت: انجمن‌های اسلامی در دانشگاه بیشتر فعالیت سیاسی انجام می‌دهند در صورتی که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیشتر فعالیت تربیتی دارند.
ملکی به جشنواره مداد کم رنگ اشاره کرد و افزود: از آنجایی که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در فضای مدارس رسانه هستند و از ابزار رسانه نیز استفاده می‌کنند و به طور طبیعی یکی از مهمترین رسانه‌های دانش‌آموزان فعالیت‌های نشریه‌ای آنها بوده که در دهه‌های مختلف وجود داشته این جشنواره شکل گرفته است.
وی ادامه داد: امروزه این رسانه‌ها بسیار متنوع شده و به فضای مجازی و رسانه‌ها دیجیتال تقسیم شده اما کار خود را همچنان محکم ادامه می‌دهد و دانش‌آموزان از این ابزار در انجمن‌های اسلامی استفاده می‌کنند.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تصریح کرد: جشنواره مداد کم رنگ یکی از جشنواره‌های سالانه انجمن اسلامی بوده که هم در فضای مدرسه‌ای و هم در فضای قرارگاهی دنبال می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار