همزمان با ریزش باران و برف در خراسان جنوبی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از استقرار ۴۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده است.
کد خبر: ۳۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 21 January 2017
 ابراهیم کریم‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با تلاش راهداران در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه در یکم بهمن ماه از 5 شهرستان دارای برف و باران گزارش شد که در 7 محور شریانی بارش برف و باران گزارش شده است افزود: با تلاش راهداران 30 محور راه روستایی برف‌روبی و بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روز گذشته 85 نیروی راهدار با 46 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات رسانی کردند بیان کرد: 200 کیلومتر باند از راههای استان برف‌روبی شده است.

کریم‌پور تصریح کرد: همچنین 210 تن شن و نمک در اجرای عملیات برف‌روبی روز گذشته در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده است و به 33 دستگاه خودرو کمک‌رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای 141 به صورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش‌بینی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار