رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند از افتتاح فاز اول گلزار شهدای بیرجند در دهه فجر خبر داد و گفت: تمثال شهدا در میادین این شهرستان نصب می شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 18 January 2017
 محمد سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر شهرستان بیرجند بیان کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر برنامه های مطلوبی پیش بینی شده است.

وی از رونمایی تمثال شهدای انقلاب از دانشگاه آزاد بیرجند تا میدان آدینه خبر داد و گفت: همچنین در ۱۲ بهمن ماه سال جاری، حجله هایی به همراه با تمثال شهدا در میدان امام خمینی(ره) نصب و گلباران می شود.

سالاری افتتاح فاز یک گلزار شهدا در قطعه یک بیرجند را از دیگر برنامه های محوری پیش بینی شده در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: دهه فجر بستری مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب به جامعه است.

محمود راستگو با تاکید بر اینکه باید در اجرای برنامه های دهه فجر از حضور مردم استفاده شود، اظهار کرد: نباید از برنامه های دهه فجر سوء استفاده شود.

مدیر اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی هم در این جلسه با تایکد بر اینکه برنامه های دهه فجر باید کیفیت لازم را داشته باشند، گفت: حوزه علمیه برنامه های مطلوبی را برای دهه فجر پیش بینی کرده است.

حجت السلام والمسلمین حمید موسوی اول ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و دیدار طلاب مدارس و اساتید با ائمه جمعه در شهرستان ها  از جمله برنامه های دهه فجر است.

وی برگزاری جلسات بصیرتی با فجر آفرینان، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری کرسی علی آزاد اندیشی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر دانست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار