رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در سطح کانون‌های خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 18 January 2017
 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم سبزه‌کار ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: این برنامه‌ها در 583 کانون فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر افزود: برگزاری جشن انقلاب در مساجد، برگزاری جشن‌های بصیرتی، برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی و برگزاری جشن انقلاب در روستای مرزی درح از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی افتتاح 22 کانون فرهنگی هنری مساجد را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: برای تجهیزات هر کانون مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

سبزه‌کار تفسیر سوره فجر در مساجد، اجرای طرح جوانه‌های نور مهدکودکها در مساجد و برپایی کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در مساجد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم عمار در مساجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری مسابقه وصیت نامه امام (ره) و اعزام مبلغ به مساجد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به  برپایی جشن در روستاهای خراسان جنوبی در دهه فجر یادآور شد: برگزاری همایش فعالان مساجد و برگزاری ویژه برنامه زن در آیینه شعر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

سبزه‌کار راه‌اندازی دومین کارگاه کسب و کار در جوار مساجد را از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال دانست و اظهار داشت: در این دهه محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدا نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار