نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌دهی تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر از همه موضوعات مهم است، گفت: اگر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان، تذکر لسانی را به‌طور جدی مطرح کند مردم نیز از آن حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 18 January 2017
 آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خطاب به حجت‌الاسلام بهرامی اظهار داشت: وجود شما از ابتدای انقلاب تاکنون منشا خیر بوده است و حضور شما در این جلسه برای ما باعث خیر است.

وی افزود: مهمتر از همه موضوعات سازمان‌دهی تشکیلات امر به معرف و نهی از منکر است که نیروی انتظامی در این راستا کارهای متنوعی بر دوشش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر برنامه‌ها و کارهایی که در نیروی انتظامی بر دوشش آنها است درست انجام شود مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

عبادی با بیان اینکه جامعه ما در مجموع جامعه خوبی است افزود: به تعبیر قانون انگیزه مردم این است که آنهایی که فساد ایجاد می‌کنند در اقلیت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر تذکر لفظی به‌صورت جدی در جامعه مطرح شود مردم با آن همراهی می‌کنند و اگر به قانون عمل نشود مشکلات برطرف نمی‌شود و خواسته همه مردم این است که در آرامش کامل باشند.

وی اظهار داشت: در هر جامعه‌ای افرادی با افکار منحرف وجود دارد که اگر قانون در بخش‌های مختلف به‌درستی اجرا شود پشتوانه قوی برای مردم خواهد بود و از این طریق می‌شود جلوی بسیاری از سوء‌استفاده‌ها را گرفت.

عبادی گفت: باید نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشد تا مردم برای احیای این فریضه واجب و الهی جرأت پیدا کنند و اگر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تذکر لسانی را به‌طور جدی مطرح کند مردم پشت سر آنها می‌ایستند اما اگر سستی کنند مردم جرات نمی‌کنند فریضه امر به معروف را در جامعه عمل کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار