معاون راهداری استان خراسان جنوبی:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از استقرار ۴۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۳۶۵ تن شن و نمک روز گذشته در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده است. .
کد خبر: ۳۶۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 17 January 2017
 ابراهیم کریم‌پورفرد صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با تلاش راهداران در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته از 6  شهرستان دارای برف و باران گزارش شد که 5 محور شریانی بارش و 5 محور غیرشریانی بارش بوده است افزود: با تلاش راهداران 10 محور راه روستایی برف روبی و بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در تاریخ یاد شده 68 نیروی راهدار با 48 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات‌رسانی کردند و 517 کیلومترباند از راه‌های استان برف‌روبی شده است.

کریم‌پورفرد تصریح کرد: در این تاریخ  365 تن شن و نمک در اجرای عملیات برف‌روبی در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده است و به 39 دستگاه خودرو کمک‌رسانی شده است.

وی شماره تلفن گویای 141 را به صورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است دانست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش‌بینی شده است
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار