استاندار خراسان جنوبی :
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید به موقع هشدار دهند تا معایب برطرف شود، گفت: در کشور ما احزاب ضعیف هستند و به صورت فصلی در ایام انتخابات فعال می شوند که ضعف آنها بر دوش رسانه هاست.
کد خبر: ۳۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 January 2017
سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی، احمد محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، لر مدیرعامل خانه مطبوعات و حسین پور مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امروز (۲۷ دی) از خبرگزاری شبستان نمایندگی خراسان جنوبی بازدید کردند.
سیدعلی اکبر پرویزی در این بازدید گفت: امیدوارم که حوزه خبری روز به روز توسعه یابد و برخی نواقص که خبرگزاری ها و رسانه ها دارند، اصلاح و جبران شود.
وی افزود: هر اندازه حوزه های اطلاع رسانی صادقانه و شفاف تر شوند، مسئولان به ایرادات و مردم به حقوق خود بیشتر آگاه و آشنا می شوند و این رویه به حل مشکلات کمک می کند.
مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشور ما احزاب ضعیف هستند و به صورت فصلی در ایام انتخابات فعال می شوند که این موضوع موثر نیست، گفت: شکل نگرفتن احزاب قوی، دلایل متعددی دارد، تا احزاب قوی نباشند وظیفه آنان را رسانه ها باید به دوش می کشند. وی توضیح داد: اگر احزاب قوی باشند، ایده و برنامه می دهند و از حاکمیت نقد و انتقاد می کنند که این موضوع بسیاری از مشکلات را حل می کند.
پرویزی وظیفه رسانه ها را سنگین دانست و گفت: افرادی که درگیر کارها هستند، بسیاری از معایب کار را نمی بینند اما مجموعه رسانه ها می توانند به خوبی این مشکلات را دنبال کنند و به موقع هشدار داده تا معایب برطرف شود.
وی تکرار اشتباهات را برای نظام اداری مضر دانست و افزود: باید تلاش شود که رسانه ها انگیزه های مدیران و پیگیری آنها برای خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنند.
پنجمین استاندار جنوبی اظهار داشت: اگر مسئولی کار خود را به درستی انجام دهد و در کنار آن یک یا دو خطا داشته باشد، مردم به راحتی آن را می پذیرند اما اشکال جایی است که کاری انجام نشود و اشتباه نیز از سوی مسئولی سر بزند.
وی با تاکید بر تقویت فضای رسانه ای استان گفت: اگر بتوانیم نظر مدیران را به سمت رسانه ها جلب کنیم اتفاق مهمی است که در این صورت کمبودهای مالی خیلی مهم نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار