مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به فصل زمستان و ریزش برف و باران، در حال حاضر 19 باب راهدارخانه و 25 گروه راهداری در جاده های استان آماده خدمات رسانی به مردم و در راه ماندگان است.
کد خبر: ۳۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 16 January 2017
 جعفر شهامت افزود: با وجود اینکه طرح زمستانی راهداری به صورت نمادین از ابتدای دی‌ ماه سال جاری آغاز شده اما عملیات راهداری زمستانی در جاده های استان از آبان ماه کلید خورده و تا پایان 15 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: به دلیل بارش برف و باران در چند روز گذشته و برودت هوا در این ایام، عملیات متعدد برف روبی و شن و نمک‌ پاشی اجرا شده تا شهروندان مشکلی در راه ها نداشته باشند.
شهامت با بیان اینکه گروه های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند افزود: در خصوص وضعیت تجهیزات راهداری هم اینک 220 دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و سبک با 313 نفر از نیروهای راهدار در جاده‌های استان حضور دارند و کمبودی به لحاظ نیرو و امکانات نداریم.
وی با اشاره به فعالیت گروه های راهداری در تمامی شهرستان های استان و جاده ها گفت: 19 راهدارخانه نیز در طول طرح زمستانی راهداری فعال هستند که تاکنون به 12 نفر کاربر جاده ای خدمات رسانی امدادی و به 60 نفر از کاربران جاده ای در چند روز گذشته اسکان موقت داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار