فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی استان دیروز(شنبه) در چهار عملیات جداگانه از یکدستگاه کامیون کشنده، خودرو پراید، اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان عبوری در جاده های استان، 188.5کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۳۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 15 January 2017
 سرتیپ مجید شجاع افزود: : ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از 2 دستگاه خودرو عبوری 105کیلوگرم تریاک کشف و شش نفر متهم را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: در 2 عملیات دیگر ماموران انتظامی سربیشه و ایست و بازرسی علی آباد بیرجند در بازرسی از 2 دستگاه خودرو عبوری 83.5کیلوگرم تریاک به دست آوردند.
وی اضافه کرد: در ارتباط با کشف مواد افیونی در مجموع چهار دستگاه خودرو توقیف و 9نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود،از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی،موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی11 اطلاع دهند.
در 9ماهه سالجاری حدود 26 تن انواع مواد مخدر در بازرسی از خودروهای عبوری در استان کشف و حدود چهار هزار نفر هم دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار