معاون امور تعاون اداره کل تعاون:
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به تشکیل کنسرسیوم صادراتی تعاونی های استان اشاره کرد و گفت: تحقق این مهم سبب رشد پایدار و گسترش فرصت های شغلی در بخش تعاون می شود و هدف از تشکیل کنسرسیوم هم افزایی بیشتر در این موضوع است.
کد خبر: ۳۵۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 12 January 2017
حسن سروری روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی تشکیل کنسرسیوم صادراتی تعاونی های استان افزود: توسعه صادرات بخش تعاون مستلزم اتکا به تولید محصول صادراتی محور تعاونی هاست.
وی گفت: توجه به صادرات محصولات تولیدی و خدمات آنها به عنوان محرک اصلی افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد استان و کشور مطرح است.
وی، ایجاد قدرت رقابتی، تقویت و توسعه ظرفیت های تجاری، هماهنگی و برنامه ریزی، دوری از اقدامات جزیره ای و حذف دلال ها، پیگیری تشکیل نمایشگاهها، معرفی خوب محصولات استان از یک بستر مطمئن، پیگیری ایجاد برند و بازار امن و شبکه ای کردن تعاونی ها در فرآیند صادرات کالا را از مهمترین دلایل تشکیل کنسرسیوم صادراتی عنوان کرد.
 سروری یادآور شد: در تشکیل این کنسرسیوم از حضور افراد با تجربه در صادرات کالا وهمچنین شرکت دانش بنیان جاده ابریشم که در زمینه ایجاد بستر مجازی برای معرفی کالاها و محصولات استان است استفاده خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری اتاق تعاون و اتحادیه و شرکت های تعاونی زمینه تقویت این کنسرسیوم فراهم شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار