نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و استاندار خراسان جنوبی:
آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و استاندار خراسان جنوبی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت جداگانه صادر کردند.
کد خبر: ۳۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 09 January 2017
 آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده  ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و همسنگر امام و رهبری و مبارز کم نظیر نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و دوران مبارزات نهضت انقلاب اسلامی و رنج دیده‌ این راه پر خطر و پرافتخار است

وی بیان کرد: رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم دیندار و ولایتمدار استان خراسان جنوبی تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان علو درجات، غفران و رحمت الهی را مسئلت دارم.
 
 استاندار خراسان جنوبی هم به مناسبت درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است؛
ارتحال عالم ربانی و روحانی مجاهد، یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی (رضوان‌الله تعالی علیه) که عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و روح بلند و ملکوتی ایشان در شب وفات حضرت معصومه (س) به روح والای امام، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه ای سهمگین، غمی سترگ و جانکاه برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

اینجانب، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار، ریاست محترم جمهوری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران اسلامی و بیت معظم و معزز ایشان و مردم شریف، انقلابی و همیشه درصحنه خراسان جنوبی و تمامی دلدادگان آن رفته نارفته از دل، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید، فاضل وارسته و مجاهد نستوه، علو درجات و برای بازماندگان محترم و معظم، صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار