مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی:
سئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: باید کمیته مردمی در ستاد دهه فجر استان تشکیل شود تا شهروندان به طور ویژه در برنامه های اجرایی همکاری کنند.
کد خبر: ۳۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 07 January 2017
حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار صبح شنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی مردم با خدمات نظام است.

وی با بیان اینکه باید در برنامه های دهه فجر نکات قوت و ضعف  را مورد بررسی قرار دهیم، افزود: این امر به بهتر شدن روند اجرای برنامه ها کمک می کند.

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت های مردمی در عرصه های مختلف انقلاب، بیان کرد: باید کمیته مردمی در ستاد دهه فجر تشکیل و حضور مردم بیش از پیش پررنگ شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در استان، اظهار کرد: حضور برخی از مسئولان در این یادواره ها کم رنگ بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خمینی(ع) خراسان جنوبی در این جلسه بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در برنامه های دهه فجر از انتظارات نظام است.

سید رضا حسینی با بیان اینکه امام (ره) پایه های انقلاب را با مردم تشکیل داده است، افزود: خوشبختانه مردم در تمامی صحنه های انقلاب آماده هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر بیان کرد: در این برنامه ها نباید تعدد مورد نظر باشد چرا که کیفیت بر این امر برتری دارد.

حسینی خواستار بازدید کمیته های ستاد دهه فجر از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شد و افزود: باید به شهدایی که در روستاها هستند، توجه ویژه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار