اطمینان مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به مشترکان
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، گفت: با توجه به مدیریت مصرف، تدابیر اتخاذ شده و همکاری مشترکان نگرانی بابت گاز مصرفی خانگی، تولیدی و صنعتی در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۵۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 04 January 2017
فرشید دشتی، افزود: با توجه به روحیه تدین مردم استان در رعایت صرفه جویی در مصرف خصوصا انرژی و نبود مشکلی در تامین گاز مشترکان، مردم از این نعمت خدادادی درست استفاده کنند.
وی اظهار کرد: بیشتر گاز وارداتی از ترکمنستان که قطع شد، مربوط به گیلان، مازندران و گلستان است، دیگر استان ها با مصرف بهینه می توانند برای تامین گاز پایدار برای دیگر استان ها کمک کنند.
وی یادآور شد: بیشترین مصرف گاز استان مربوط به نیروگاه است که مدیریت آن از طریق دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران انجام می شود.
تعداد مشترکان گاز خراسان جنوبی 178هزار مشترک است و هم اکنون 17شهر و 132روستای استان از نعمت گاز برخوردارند.
در گزارش دیروز( سه شنبه) روابط عمومی شرکت گاز استان به نقل از دشتی آمده بود: با توجه به پیش بینی کاهش دمای استان در روزهای آینده و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه دمای مناسب اتاق بین 21- 18 درجه سانتیگراد است، عنوان کرد : استفاده از دماسنج برای تنظیم دمای اتاق، استفاده از پرده های ضخیم و عایق کاری موتورخانه ها در منزل از ساده ترین راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.
دشتی با اشاره به بخشنامه رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در دستگاه های اجرایی استان بر ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف اداره های دولتی تاکید کرد.
در حال حاضر 88.5 درصد جمعیت شهری و 26درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی به استفاده از گاز طبیعی دسترسی دارند.
جمعیت خراسان جنوبی حدود 780 هزار نفر است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار