در دیدار با معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان شد؛
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم منطقه گفت: باید در تمامی بخش ها کمک به مردم استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۵۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 04 January 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با معاون بهداشت و درمان سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه ای  است که هر جا ورود پیدا کرده همه مردم خیرات این شجره طیبه را لمس کرده اند.
وی افزود: مجموعه سپاه چه در دوران مقدس و چه فعالیت در حوزه های اقتصادی دارای ابتکار عمل بوده و علاوه بر این به رشد صنایع کمک کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین، گفت: این حلقه ها در میان مردم یک شعبه فرهنگی بوده که کار بسیار ارزشمند است.
وی عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان در حلقه های صالحین بسیج تربیت می شوند.
عبادی همچنین به ورود مجموعه سپاه به حوزه بهداشت و درمان، عنوان داشت: در شرایطی که بسیاری را نیازهای بخش بهداشت و درمان تحقق پیدا نکرده خدمت رسانی سپاه در این حوزه در سطح بالایی بوده و حضور سپاه ارزشمند و ایثارگرانه است.
وی ادامه داد: در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان که مردم از نظر اقتصادی مشکل دارند دست مردم را گرفتن بسیار ارزشمند است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را ارائه دهد. 
 استان خراسان جنوبی یکی از پایگاه‌های شیعه محسوب می‌شود
احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه نیز با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از استان‌های ولایت‌مدار است، گفت: استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی از پایگاه‌های تشیع واقعی در کشور هستند..
وی با بیان اینکه یکی از پایگاه‌های تشیع واقعی در کشور استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی است افزود: خراسان جنوبی با وجود اینکه استانی کم برخوردار است اما استانی سرفراز است و در این مدت به آن توجه نشده است.
معاون بهداشت و درمان سپاه بیان کرد: در بهداری سپاه درمانگاه مطلوبی ایجاد شده است که‌ بستر و ظرفیتی برای خدمت و مأمنی برای مردم است.
عبداللهی تصریح کرد: در این راستا بیش از ظرفیت به مردم خدمات ارائه می‌شود و درصد توفیقات آن در مقابله با سایر استان‌ها بیشتر است چون خراسان جنوبی استانی کم برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: در مجتمع بهداشتی و درمانی شهدا بخشی به نام موسسه خیریه امدادگران عاشورا را داریم که‌ در این راستا به افراد بی‌بضاعت و افرادی که بیماری صعب‌العلاج دارند خدمات ارائه می‌دهد.
معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه در 29 استان موسسه خیریه امدادگران وجود دارد یادآور شد: در خراسان جنوبی هزینه درمان قریب به 250 خانوار سرطانی را موسسه خیریه پوشش می‌دهد که این امر اقدامی خدا پسندانه و ارزشمند است.
عبداللهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالانه مبلغی را به این موسسه کمک می‌کنند و این امر باقیات و صالحات است گفت: با خدمت به مردم نشاط باطنی به انسان دست می‌دهد که با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در این موسسه خیریه فعالیت می‌کنند با جان و مال و تخصص خود برای مردم و بیماران تلاش می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار