در دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها 2 درصد امور خارج از حیطه کار بشر است و 98 درصد امور مقدماتشان در دست انسان است، گفت: مشکلات و دردسرها باعث ساختن انسانها و شکوفایی استعدادها می شود.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 28 December 2016
به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز(8 دی ماه) در دیدار با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه تنها 2 درصد امور خارج از حیطه کار بشر است و 98 درصد امور مقدماتشان در دست انسان است، گفت: مشکلات و دردسرها باعث ساختن انسانها و شکوفایی استعدادها می شود.
وی با بیان اینکه حوادثی مانند گرما، سرما و زلزله امری طبیعی است؛ اما علاج دارد، گفت: این انسان است که باید خود و جهان را بسازد؛ اما این موضوع زمانی صورت می گیرد که با الگوی انسانهای کاملی راه درست را از نادرست برای ما ترسیم کردند، راه درست را انتخاب کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: حوادث در کمین ما است و این حوادث قابل کنترل و پیشگیری است، لذا وظیفه همه ما این است که نسبت به تعهداتی که داریم با تقوای لازم عمل کنیم.
 
سهم ۵ درصدی مدیریت بحران از اعتبارات محقق نشد
 اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هم در این دیدار با بیان اینکه ایران کشوری حادثه خیز است، افزود: نظام هم برای کاهش خسارات بحران ها، اعتبارات زیادی را سالانه به سازمان مدیریت بحران کشور می دهد.
وی با بیان اینکه 5 درصد اعتبارات کل کشور به موضوع بحران و حوادث اختصاص می یابد، گفت: این رقم بسیار بالایی است؛ هرچند که در چند سال اخیر بدلیل کمبود اعتبارات در کشور، تخصیص کل این مبلغ محقق نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسی توماج ایری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
به دلیل ضعف‌های تربیتی و آموزشی و سایر عوامل محدودکننده، اکثر انسان‌ها در کشف و شکوفایی علایق و استعدادهای خود، موفق نمی‌شوند. دنبال کردن علایق و استعدادهای ذاتی‌مان نه تنها منبع اصیل شادمانی و رضایت درونی است بلکه شکوفایی استعدادهای ذاتی، کسب موفقیت و استقلال مالی را برایمان سریع‌تر و راحت‌تر می‌سازد. فرض کنید اگر بیل گیتس به‌جای علوم کامپیوتر، که عاشق آن بود، وارد کار بورس می‌شد، بازهم می‌توانست ثروتمندترین مرد جهان شود؟ یا اگر وارن بافت، که شیفته بورس بود، دنبال علوم کامپیوتر می‌رفت بازهم یکی از مولتی میلیاردهای جهان می‌شد؟ همۀ افرادی که موفقیت‌های بزرگ کسب کرده‌اند، عاشق کارشان بوده‌اند.
موسی توماج ایری
مولف کتاب "خودنبوغ شناسی"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار