نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات ضایعات و مضراتی دارد که به نحوه بهره برداری مربوط است، گفت: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه ارتباطات مهم‌تر از زیر ساخت‌های دیگر آن است.
کد خبر: ۳۴۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 22 December 2016
آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲ دی) در جمع مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه این عصر؛ عصر ارتباطات است، اظهار داشت: ارتباطات زمان را از میان برداشته و باعث سریع و راحت‌تر شدن کار‌ها شده است.
وی با بیان اینکه پیشرفت ارتباطات‌‌ همان طور که فواید زیادی دارد، اگر مدیریت نشود می‌تواند مضر هم باشد، گفت: نوع بهره برداری از فضای مجازی و ارتباطات بسیار مهم است و باید تلاش شود تا همه از این نعمت بزرگ به درستی استفاده مطلوب داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات ضایعات و مضراتی دارد که به نحوه بهره برداری مربوط است، افزود: ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی در حوزه ارتباطات مهم‌تر از زیر ساخت‌های دیگر آن است.
آیت الله عبادی، اعتیاد به فضای مجازی را یکی دیگر از آسیب‌های این بخش عنوان کرد و گفت: برخی‌ها آنقدر به این حوزه اعتیاد پیدا کردند که تمام وقت خود را صرف آن می‌کنند و این ضایع کردن فرصت‌ها و زمان است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی ارتباطات مردم با همدیگر را کم می‌کند، ادامه داد: در گذشته شب یلدا که بلند‌ترین شب سال است، مردم ساعت‌ها به دیدار همدیگر می‌رفتند و با همدیگر صحبت می‌کردند اما اکنون گوشی‌های همراه جای آن را گرفته و می‌بینیم که حتی در مهمانی‌ها هم، افراد سرگرم‌‌ همان گوشی خود هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان در توسعه استان باید اولویت‌ها را رعایت کنند، گفت: نمی‌شود که برای روستایی که مردم آن به نان شب خود محتاج‌اند و حتی یک پتو برای خوابیدن ندارند، ابتدا اینترنت پر سرعت ببریم و به فکر بقیه امکاناتی که ضروری و مهم‌تر است، نباشیم.
آیت الله عبادی اظهارداشت: فراگیری اینترنت پرسرعت در تمامی نقاط کشور طی چند سال آینده، اقدامی قابل تقدیر است اما مسئولان و دولتمردان باید ابتدا به اولویت‌های مهم‌تر مردم همانند اشتغال توجه کنند.
وی بر تلاش مدیران و مسئولان برای استفاده صحیح و سالم مردم از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا از این ظرفیت ارتباطات همه استفاده مفید آن را ببرند.
"شبستان"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار