فرمانده جدید پلیس آگاهی خراسان جنوبی معرفی شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی سرهنگ «غلامرضا حسینی» به عنوان رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی معرفی و از زحمات و تلاش های سرهنگ «پرویز عرب زاده» قدردانی شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 21 December 2016
سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم  گفت: تغییر مدیریتی در مجموعه ای باید باعث انجام اقدامات نو و اندیشمندانه در آن مجموعه شود.
وی با اشاره به رسالت و وظایف پلیس آگاهی بیان کرد: این مجموعه وظایف سنگین و خطیری را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه پلیس آگاهی سخت ترین و حرفه ای ترین کارها را بر عهده دارد، اظهار کرد: حفظ حقوق شهروندی یکی از رسالت های مهم این مجموعه است.
سردار شجاع حفظ دستاوردهای نظام و برقراری امنیت جامعه را از دیگر رسالت های پلیس آگاهی دانست و گفت: تبیین فرمایشات رهبری از اولویت های این مجموعه است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه: از کشف بیش از ۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: عمده این کشفیات مربوط به برنج ، میوه و خشکبار بوده است.
به گفته وی: میزان کشفیات کالاهای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.
سردار شجاع از افزایش شش درصدی سرقت در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سرقت احشام و منزل بیشترین افزایش را داشته و خوشبختانه ۶۵ درصد از سرقت ها در استان منجر به کشف شده است.
وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۳ تن از انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است.
سردار شجاع ادامه داد: برخورد با قاچاق یکی از ماموریت های خاص و اولویت دار نیروی انتظامی بوده که در این زمینه اقدامات شایسته ای انجام شده است.
وی از افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین در زمینه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، اقدامات شایسته ای انجام شده است.
وی اعتیاد را یکی از ناهنجاری های اصلی در خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: این معضل بسیاری از آسیب های اجتماعی اعم از طلاق و سرقت را به دنبال دارد.
سردار شجاع با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کشف جرائم در استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشف جرائم را داشته ایم.
وی ادامه داد: خوشبختانه می توانیم خراسان جنوبی را به عنوان استانی بدون قتل معرفی کنیم چرا که این پدیده به ندرت اتفاق می افتد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به تصادفات جاده ای در استان بیان کرد: علت بیش از ۹۸ درصد تصادفات، عامل انسانی بوده است.
سردار شجاع تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی را عامل تصادفات برون شهری دانست و گفت: واژگونی کامیون آمار بالایی در تصادفات دارد.
وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن روزهای زمستانی و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان رعایت نکات ایمنی را خواستاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار