استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح رونق اقتصادی نسبت به واگذاری تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی گفت: مکانیزم های نظارتی در این راستا باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۴۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 07 December 2016
سید علی اکبر پرویزی روزچهارشنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت، منابع و امور انسان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با وی افزود: تسهیلات یاد شده باید به واحدهایی واگذار شود که به فعالیت های خود ادامه بدهند.
وی ادامه داد: مسئولان نظارتی نیز باید بکوشند تسهیلات طرح رونق اقتصادی در جای مناسب و با هدف ایجاد رونق در واحدهای تولیدی هزینه شود.
وی بیان کرد: پیگیری های زیادی در زمینه تسهیل امور اقتصادی در استان صورت گرفت و تا حدودی در این زمینه موفق عمل کرده ایم.
 وی با بیان اینکه منابع مالی استان محدود است، اظهار کرد: با توجه به پایین بودن درآمد سرانه خانوارهای روستایی و شهری و خشکسالی های چندین ساله این استان نیازمند توجه ویژه مسئولان بالادستی است.
همچنین معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: خراسان جنوبی جزو استان های متوسط و رو به بالای کشور در اجرای طرح های صنعتی و معدنی است.

 رفع مشکل واحدهای بزرگ صنعتی سیاست وزارتخانه است
محمدرضا فیاض اجرای طرح رونق واحدهای تولیدی را یکی از محورهای مهم فعالیت وزارتخانه ذکر کرد و گفت: همچنین حل مشکل واحدهای مهم و بزرگ صنعتی و اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی از دیگر اولویت های این وزارتخانه است.
وی یادآور شد: در اجرای طرح رونق اقتصادی واحدهای تولیدی تلاش می کنیم تصمیم های گرفته شده در تقویت مکانیزم های نظارتی مورد توجه واقع شود.
وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی که موفق به دریافت تسهیلات طرح رونق اقتصادی می شوند ملزم به رعایت ضوابط موجود در این زمینه هستند.
وی تاکید کرد: تسهیلات مورد نظر باید در جای مناسب هزینه شود همچنین راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل شده و ارایه خدمات مناسب و جدید باید مدنظر قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار