فرماندار ویژه طبس:
فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه اصحاب‌رسانه پیگیر اهداف توسعه و چشم‌انداز شهرستان طبس باشند، گفت: با همکاری خبرنگاران و اصحاب‌رسانه در بخش توسعه می‌توانیم گام‌های موثری برداشته و حضور خبرنگاران را با آغوش باز پذیرا هستیم.
کد خبر: ۳۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 07 December 2016
 سیدمهدی طلایی‌مقدم در دیدار با روابط‌عمومی‌های ادارات و نهادها و اصحاب‌رسانه و خبرنگاران شهرستان طبس، عنوان داشت: روابط‌عمومی‌ها و اصحاب‌رسانه نقش مهمی در توسعه شهرستان طبس دارند.

وی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌ریزی، تصریح کرد: باید برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی کرد و اگر برنامه نداشته باشیم دچار روزمرگی خواهیم شد و نامگذاری‌های نوروزی در هر سال براساس برنامه‌های کشور و نظم و انضباط و با رویکرد برنامه محور انجام می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری خبرنگاران و اصحاب‌رسانه در بخش توسعه می‌توانیم گام‌های موثری برداشته و حضور خبرنگاران را با آغوش باز پذیرا هستیم و قطعاً به ادارات ابلاغ و مجموعه جلسات به جز جلسات امنیتی دعوت می‌کنم این عزیزان شرکت کنند.

طلایی‌مقدم افزود: بخش مهمی از کار ما توسط رسانه‌ها رصد و بررسی می‌شود و در بحث فضاهای مجازی باید خبرنگاران صداقت در رفتار و گفتار داشته باشند و باید در بحث خبررسانی دقت لازم را داشته باشند.

وی با توجه به اینکه طبس دارای بزرگترین معادن و ذخایر زغال‌سنگ در خاورمیانه است، گفت: طبس باید به پایتخت صنعت زغال کشور تبدیل شود و براساس قانون توسعه برنامه ششم فرآوری صورت گرفته و از خام‌فروشی جلوگیری و صادرات به نوعی ممنوع خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ادامه داد: اصحاب‌رسانه باید پیگیر اهداف توسعه و چشم‌انداز شهرستان باشند و امروز با همراهی امام جمعه و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی سعی بر توسعه شهرستان داریم و باید همدلی و هم‌صدایی تبیین شود.

طلایی‌مقدم عنوان داشت: مردم امروز به مسائل شهرستان آگاه هستند و آمار و اطلاعات باید دقیق منتشر شده و روابط‌عمومی‌ها عملکرد خود را به مردم اطلاع‌رسانی کرده تا مسؤولان دلگرم باشند که مردم از فعالیت‌های آنان خبر دارند.

وی با توجه به سفر اخیر خود به تهران در خصوص پیگیری مسائل شهرستان افزود: از همراهی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس سپاسگزاری می‌کنم و امیرحسنخانی در دیدارهای صورت گرفته دفاعیه‌های خوبی از طبس داشته و قول‌های مساعدی در خصوص توسعه طبس محقق شد.

طلایی‌مقدم خاطرنشان کرد: اگر مردم نباشند دولتی هم نیست و دولت در واقع خدمتگزار و مردم ولی نعمت ما هستند و بار حقوقی و وظیفه شرعی پشت این موضوع است و وظیفه داریم خدمت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و قول‌های مساعدی که گرفته شده است به‌زودی شرکت‌های کانسرام و سیمان مجدد راه‌اندازی و کارخانه کک طبس با 95 درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح خواهد شد و تسهیلات لازم ویژه این واحدها مصوب شده است.

طلایی‌مقدم گفت: با توجه به راه‌اندازی کارخانه کک و نیروگاه حرارتی میزان استخراج حال حاضر زغال‌سنگ کفاف این دو کارخانه را نخواهد داد و سعی بر این است استخراج زغال از معادن بزرگ شهرستان افزایش پیدا کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار