خبرهای خوش شهردار بیرجند برای اهالی مهرشهر؛
شهردار بیرجند با بیان اینکه عملیات آسفالت توسط شهرداری درمحدوده 46 هکتاری مهرشهر شروع شده و تا آسفالت همه معابر مهرشهر ادامه پیدا خواهد کرد ،گفت: از ابتدائی سال تاکنون بالغ بر 260 هزار متربربع کار زیر سازی و آسفالت در سطح شهر بیرجند انجام شده است.
کد خبر: ۳۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 06 December 2016
به گزارش تابناک خراسان جنوبی ،دکتر مدیح با بیان اینکه محدوده مهرشهر درسه بخش 46 هکتاری ،75 هکتاری و 64 هکتاری بوده ،گفت : متولی 46 هکتار اتحادیه تعاونی مسکن و 64 هکتار بنیاد مسکن بوده اند که کار آسفالت در 64 هکتاری توسط بنیاد مسکن انجام شده است
به گفته وی:با وجود همه مشکلات اقتصادی و رکود حاکم برشهرداری ها وبه رقم اینکه متولی آسفالت ها معابر درمنطقه 46 هکتاری مهر شهر تعاونی های مسکن هستند و درخواست همهشریان عزیز مبنی بر آسفالت زیاد بوده شهرداری  وظیفه خود دانست که ورود پیدا کند.
شهرداربیرجند با اشاره به اینکه از هفته گذشته موج آسفالت در مهرشهر شروع شده،گفت : در مرحله اول بلوار بهجت با حدود 10 هزار متر مربع شروع و روز گذشته به پایان رسیده و از امروز کار آسفالت در بلوار همت با 10هزار متر مربع شروع شده و تا روز جمعه آسفالت این بلوار نیز به پایان خواهد رسید.
دکترمدیح ادامه داد: از ابتدائی امسال تاکنون 260 هزار متر مربع کار زیرسازی و آسفالت و 30 هزار متردر طول کار جدول گذاری و 55هزارمتر مربع لکه گیری و آسفالت درسطح شهر بیرجند انجام شده است.
وی با اشاره به رشد 40 درصدی قیمت قیر در طی دوماه گذشته عنوان کرد: شهرداری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان برای آسفالت دو بلوار همت و بهجت هزینه خواهد کرد وکار آسفالت در سایر معابر مهرشهر ادامه پیدا خواهد کرد.
شهردار بیرجند  با اشاره به اینکه در بعضی معابر نیاز مجوز از شرکت های آب و فاضلاب و مخابرات برای آسفالت معابر است، افزود: شهرداری مکاتباتی با شرکت های آب و فاضلاب داشته تا زمان انجام پروژه های لوله گذاری فاضلاب را مشخص نمایند.
دکتر مدیح یاد آورشد:شهرداری چنانچه پاسخی از شرکت آب و فاضلاب دریافت نکنیم بنا به درخواست همشهریان و مشکلاتی که وجود دارد کار آسفالت در تمامی معابر مهرشهر انجام خواهد داد.
وی اشاره به لکه گیری درسطح معابر شهر بیرجند گفت: این لکه گیری تا زمانی که از لحاظ آب و هوا مشکلی نداشته باشیم دادامه خواهیم داد.
دکتر مدیح عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در لکه گیری معابر سطح شهر وجود دارد از هفته آینده کار لکه گیری با پیشرفته ترین دستگاه  درزگیری و ترمیم آسفالت تا پایان سال انجام خواهد شد.
وی با اشاره به توسعه فضای سبز در مهرشهر هم گفت:امسال دو فضای سبز در مهر شهر احداث شده ودرسال آینده بودجه ای بالغ بر 800 میلیون تومان برای ساخت سه فضای سبز دیگر در مهرشهر پیش بینی شده که در نیمه نخست سال آینده انجام خواهد شد.
خبرنگار و عکاس ؛مهدی کاظمی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار