اخبار کوتاه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی؛
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: سوانح رانندگی در شهرستان طبس به علت بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، در 24 ساعت گذشته هشت مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 06 December 2016
 سرهنگ حسین رضایی افزود: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 25 جاده طبس- اصفهک، راننده و سه سرنشین مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
وی یادآور شد: در حادثه دیگری بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 206 در کیلومتر 90 محور طبس- یزد، چهار نفر مجروح شدند.
وی گفت: با توجه به اینکه فاصله بین شهری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی زیاد است این مهم می طلبد رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند از هوشیاری کامل برخوردار باشند و هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند تا شاهد چنین حواث ناگوار نباشیم.

 توقیف سواری کیا با 26 میلیون ریال خلافی در فردوس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه سواری کیا با 26 میلیون و 900 هزار ریال خلافی در شهرستان فردوس خبر داد.
سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: این خودرو در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، به دلیل انجام تخلف رانندگی متوقف و روانه پارکینگ شد.
وی ادامه داد: بیشتر این تخلفات مربوط به تخلفات حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیر مجاز است که امیدواریم این محدودیت ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی گردد.

 کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در سربیشه
فرمانده انتظامی سربیشه از کشف یک هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان سوخت در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق هنگام کنترل محورهای عبوری از 2 دستگاه سواری پراید و وانت پیکان بدست آمد.
سرهنگ علیرضا فولادی افزود: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 کشف بیش از 26 کیلوگرم تریاک در طبس
فرمانده انتظامی طبس از توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس با کشف 26 کیلو و 600گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان مواد هنگام کنترل خودروهای عبوری بدست آمد.
سرهنگ محسن جلالیان اظهار کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار