مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی؛
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز ، از نشت یابی 1900 کیلومتر شبكه گازرسانی این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 04 December 2016
" فرشید دشتی" مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به گـستردگی شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهاي استان و اهمیت کنترل شبکه به منظور بهره برداری ایمن ، اجتناب از بروز حوادث ، کنترل خطرات و جلوگیری از وقوع نشتی و اتلاف گاز طبيعي ،  نشت یابی شبكه گاز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 720 كيلومتر خطوط انتقال گاز و بالغ بر3800 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا شده است، افزود : 1900 کیلومتر از این شبكه مورد نشست یابی قرار گرفته و علاوه بر این میزان نشت یابی شبکه تغذیه و توزیع گاز ، نشت یابی از 44500 عدد علمک نیز در سطح استان از ابتداي امسال انجام شده است.
مديرعامل شركت گاز استان همچنين با اشاره به فصل سرما ، ضمن تاكيد بر لزوم هماهنگي و اخذ استعلام كتبي و مجوزهاي قانوني از شركت گاز قبل از انجام حفاري در شهرها و روستاهاي  گازدار استان گفت : تاكنون شاهد حوادث ناگوار جاني و مالي عديده اي ناشي از برخورد بيل مكانيكي با خطوط لوله گاز در سطح كشور بوده ايم. وي تصريح كرد : با توجه به گسترش شبكه هاي تغذيه و توزيع گاز شهري و روستايي در سطح استان ، در صورت عدم هماهنگي دستگاههاي اجرايي با شركت گاز ، بروز اين گونه حوادث در اين استان دور از انتظار نخواهد بود.
شايان ذكر است در حال حاضر 19 شهر و 166 روستا در سطح استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار  مي باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار