دانشیار گروه باستان شناسی دانشگاه بیرجند گفت: سومین همایش ملی باستان شناسی ایران روزهای 24 و 25 آبان ماه سال 96 در تالار همایش های دانشگاه پیام نور تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 03 December 2016
دانشیار گروه باستان شناسی دانشگاه بیرجند گفت: سومین همایش ملی باستان شناسی ایران روزهای 24 و 25 آبان ماه سال 96 در تالار همایش های دانشگاه پیام نور تهران برگزار می شود.دانشیار گروه باستان شناسی دانشگاه بیرجند گفت: سومین همایش ملی باستان شناسی ایران روزهای 24 و 25 آبان ماه سال 96 در تالار همایش های دانشگاه پیام نور تهران برگزار می شود.
 
حسن هاشمی زرج آباد ، افزود: مهمترین محورهای تخصصی همایش حوزه های باستان شناسی و علوم میان رشته ای، مطالعات و پژوهش های باستان شناسی دوران پیش از تاریخ، مطالعات باستان شناسی دوران تاریخی و مطالعات و پژوهش های باستان شناسی دوران اسلامی است.
وی گفت: پژوهشگران، استادان و دانشجویان می توانند از 15 آذرماه 95 با مراجعه به وب سایت دایمی همایش به آدرس www.birjand-arc.ir در همایش یاد شده ثبت نام و مقاله های خود را ارسال کنند.
به گزارش ایرنا هاشمی اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند چکیده مقاله خود را تا 15 بهمن ماه سال 95 و اصل مقاله را تا 31 فروردین ماه سال 96 ارسال کنند.
وی ادامه داد: مقاله های پذیرفته شده در پایگاه های اطلاعاتی علمی معتبر کشور مانند SID، ISI و سیلیویکا به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی یادآور شد: از مجموع چکیده مقالات ارسالی به دبیرخانه، از هر نویسنده حداکثر 2 چکیده مقاله برای چاپ پذیرفته خواهد شد که از بین تنها یک مقاله به صورت نویسنده مستقل خواهد بود.
دبیر علمی سومین همایش ملی باستان شناسی ایران، معرفی ابعاد و قابلیتهای رشته باستان شناسی در سطح کشور برای ایجاد انگیزه جهت جذب دانشجویان، اساتید و پژوهشگران و هم اندیشی در مورد آخرین دستاوردهای پژوهشی در این حوزه را از جمله اهداف این همایش برشمرد.
هاشمی ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای تحقیق و پژوهش و ارتقا سطح علمی کشور در حوزه مطالعات باستان شناسی و علوم میان رشته ای، بررسی دستاوردها، فرصت ها و آسیب های رشته باستان شناسی و ایجاد ارتباط بین دانشگاههای مجری رشته باستان شناسی و علوم میان رشته ای با مراکز علمی تحقیقاتی کشور از دیگر اهداف است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار