فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا گفت: مسئولان نسبت به نتایج برجام با ملت صداقت داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 02 December 2016
 سرهنگ علی قاسمی پیش از ظهر جمعه در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در درح بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود هیچ جنگی را شروع نکرده است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی دشمن در دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع در برابر ستم و تحمیل جنگ٬ نیاز به مجوز شرعی ندارد.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران٬ تمامی اقشار جامعه دفاع را بر خود تکلیف دانستند.

وی با بیان اینکه شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند٬ افزود: توفیق٬ عزت و پیشرفت کنونی ما در همه صحنه‌ها به برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر خواستار رشد و پویایی هستیم٬ باید فرهنگ ایثار و شهادت را در آن جامعه تزریق کنیم.

وی شهدا را مایه اقتدار نظام دانست و گفت: باید فرهنگ شهادت را مانند هوای پاک و آب زلال در جامعه جاری کنیم.

فرهنگ عمومی ما باید ترویج فرهنگ شهدا شود

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه اگر از شهدا فاصله بگیریم٬ خوار و ذلیل می‌شویم٬ اظهار کرد: بنابر فرمایشات رهبری٬ ملتی که متکی به شهدا باشد نیرومند و قوی است.

وی ادامه داد: ملتی که راه و رسم شهادت را پیش گرفته است٬ به استکبار باج نمی‌دهد و به آن اعتماد نمی‌کند.

سرهنگ قاسمی ایستادگی و جان فشانی به سبک شهدا را یکی از رسالت‌های کنونی جامعه دانست و گفت: فرهنگ عمومی ما باید ترویج فرهنگ شهدا شود.

وی با بیان اینکه شهدا لازمه پیروزی ملت هستند٬ اظهار کرد: هر ملتی که مکتب شهدا را پذیرفته٬ از مکتب ستم و خواری دوری می‌جوید.

سرهنگ قاسمی با اشاره به عناصر نفوذ داخلی در هشت سال دفاع مقدس٬ بیان کرد: در جنگ تحمیلی برخی به جای حضور در جبهه‌ها٬ به دشمنان انقلاب پناه بردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این افراد بدون اینکه از جانبازان٬ رزمندگان و مادران شهدا خجالتی داشته باشند٬ ادعای تکیه بر مسئولیت‌های ارکان نظام می‌کنند.

وی افزود: این در حالی است که در تشییع جنازه شهدا حاضر نشده و برای حفظ عزت آن‌ها تلاشی نمی‌کنند.

تحریم ها همچنان پابرجاست

وی با اشاره به تحریم‌های چند ساله آمریکا٬ بیان کرد: این تحریم‌ها مربوط به دولت خاصی نبوده و به نظام جمهوری اسلامی مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است٬ گفت: آمریکا دشمن شماره یک ایران بوده و در دشمنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: آمریکا نه تنها تحریم‌ها را برنخواهد داشت بلکه سال به سال آن‌ها را امضا و بر ارکان خود ابلاغ می‌کند.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز عملیات‌هایی بررسی شده را شروع کردیم اما با شکست مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان به ملت دروغ نمی‌گفتند، افزود: اما برخی مسئولان کنونی با ملت صداقت ندارند.

وی با اشاره به نتایج برجام بیان کرد: تنها یک هواپیما به نام ایران ثبت شد که فقط پروازهای خارجی را انجام داده و کارایی ندارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل فروش نفت ایران هنوز پا برجا است٬ اظهار کرد: هنوز نتوانسته‌ایم نفت کشورمان را به بازارهای منتخب خودمان بفروشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار