رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند:
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با تأکید بر لزوم جانمایی معیار استاندارد نظم و اندازه‌گیری برای کیفیت زندگی اجتماعی و فردی گفت: رسالت دانشگاه صنعتی بیرجند با رسالت سازمان استاندارد و مجموعه صنعت، معدن و تجارت گره می‌خورد.
کد خبر: ۳۱۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 21 October 2016
 ناصر مهرشاد در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه در زمینه استاندارد اظهار داشت: استاندار یک مسئله مهم است که در این راستا یک روز جهانی به آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: لازم است که معیار نظم و اندازه‌گیری برای کیفیت زندگی اجتماعی و فردی نیز در استاندارد جانمایی شود.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند تصریح کرد: ما با استاندارد خویشی و رقابت نزدیکی داریم و به عنوان دانشگاه صنعتی سعی و تلاش‌مان بر این است که انسان‌های فن‌شناسی باشیم و در صنعت آدم فن‌شناس لازمه کار است.

مهرشاد افزود: معنی دانشگاه یعنی محوای علم و دانشگاه باید حواس جمع باشد تا به این جایگاه برسد و در این راستا نیز عمل کرده است.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های کوچک با رسالتهای مشخص می‌تواند بهتر کمک حال مجموعه صنعت، معدن و تجارت باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اینکه یکی از شاخصهای ارزیابی توسعه کشورها این است که دستگاههای اندازه‌گیری آن کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشد افزود: رسالت دانشگاه صنعتی خراسان جنوبی با رسالت سازمان استاندارد و مجموعه صنعت، معدن و تجارت گره می‌خورد.

مهرشاد تصریح کرد: این دانشگاه مجموعه مخاطب خود را خیلی ارزشمند می‌داند زیرا رسالت ما این است که عالم باشیم و رسالت مجموعه مخاطب ما این است که عامل باشند و علم و عمل وقتی در کنار هم قرار بگیرند می‌تواند انقلابی در زمینه‌های مختلف ازجمله در نحوه زندگی، معیشت و ایجاد اشتغال به پا کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار