معاون بهره‎برداری آبفای خراسان‌جنوبی مطرح کرد
معاون بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی با اشاره به ساخت و سازهای متعدد در حریم دشت‌های استان گفت: باید با اخد مجوز پروانه‌های ساخت صادر شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 17 October 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید محمدنژاد در سی و چهارمین کارگروه تخصصی سلامت استان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت سلامت آب و تأثیر آن بر جامعه طرح ایمنی آب در راستای حفاظت از منابع آبی با همکاری دستگاه‎های ذیربط در دست اقدام است.

وی بیان داشت: این طرح با همکاری دستگاه‎هایی نظیر علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‎ای، محیط زیست و جهاد کشاورزی انجام خواهد شد که همکاری این دستگاه‎ها اجرای طرح را سرعت می‎بخشد.

معاون بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ایمنی آب شهر مرکزی استان در حال حاضر انجام شده است، تصریح کرد: تمامی مخاطرات بهداشتی منابع آبی ناشی از تعرضاتی که در حریم منابع می‎شود، شناسایی شده است.

محمدنژاد، دشت علی‎آباد بیرجند را از بزرگترین دشت‌های استان با دارا بودن 60 درصد منابع آبی عنوان کرد و ادامه داد: باید صنایعی که در این محل مستقر می‎شوند به ویژه ساخت نمایشگاه بین‌المللی با حساسیت بیشتری صورت پذیرد.

وی توضیح داد: تمامی متقاضیان در راستای پروانه احداث واحد صنعتی در محدوده دشت‎های استان از شرکت آب و فاضلاب و محیط زیست مجوزهای لازم را دریافت می‌کنند.

معاون بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی همچنین خواستار صدور پروانه ساخت از سوی دستگاه‎های متولی شد و خاطرنشان کرد: باید با اخد مجوز پروانه‌های ساخت صادر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار