معاون شرکت برق خراسان جنوبی خبر داد
معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان خانگی، عمومی (اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی می توانند با احداث نیروگاه برق خورشیدی نسبت به تولید برق پاک و فروش آن به نرخ تضمینی به وزارت نیرو اقدام کنند.
کد خبر: ۳۱۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 15 October 2016
مهدی دادگر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار داشت: این اقدام در راستای  اجرای مصوبه وزارت نیرو در زمینه خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک، کلیه مشترکان در سطح استان اعم از خانگی، عمومی (اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی می‌توانند با احداث نیروگاه برق خورشیدی و بادی بر فراز پشت بام خود نسبت به تولید برق پاک و فروش آن به نرخ تضمینی به وزارت نیرو همکاری کنند.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در راستای تفاهم نامه مبادله شده، با سازمان انرژی های نو ایران (سانا) و به نیابت از این سازمان ، نسبت به امضاء قرارداد خرید تضمینی20 ساله برق تولیدی از مشترکان اقدام می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: حداکثر ظرفیت قابل نصب برای هر مشترک، قدرت انشعاب برق موجود خواهد بود که می‌تواند بسته به مقیاس نیروگاه از نرخ‌های پایه خرید تضمینی زیر بهره‌مند شود.

 دادگر اظهار داشت: با توجه به محدودیت خرید تضمینی در قالب تفاهم‌نامه مبادله شده با سازمان انرژی های نو ایران (سانا) اولویت قرارداد خرید برق به ترتیب تاریخ مراجعه مشترکان خواهد بود.

وی افزود: مشترکان  می‌توانند برای ارائه درخواست و مدارک و کسب اطلاعات بیشتر به ستاد شرکت توزیع برق استان و یا مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه و یا سایت اطلاع رسانی این شرکت به آدرس: www.skedc.ir مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار