سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر :
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در 2 حادثه در خراسان جنوبی و رضوی دو دستگاه اتوبوس مسافربری دچار حادثه شدند که در پی آن یک نفر کشته و 30 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 October 2016
سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا به وقوع دو حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی اشاره و اظهار کرد: اولین حادثه ساعت 4 بامداد در کیلومتر 9 جاده قوچان به فاروج در استان خراسان رضوی رخ داد و بر اثر آن یک دستگاه اتوبوس با 44 سرنشین واژگون شد.

وی افزود: با حضور ماموران هلال احمر در محل حادثه در حوالی امامزاده ابراهیم کار امداد رسانی به حادثه دیدگان آغاز شد. در این حادثه 13 مسافر مجروح شدند که 5 نفر از آنها توسط تیم‌های امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین به حادثه دیگری اشاره کرد و گفت:ساعت 5:25 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده نهبندان به زاهدان در خراسان جنوبی با یک تریلی برخورد کرد که در اثر این حادثه یک نفر کشته و 17 نفر نیز دچار مجروحیت شدند که خوشبختانه جراحات این افراد زیاد نبوده و در محل درمان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار