معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام دور جدید کارت‌های مرزنشینی از ابتدای مهرماه جاری تا پایان آذرماه امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۳۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 25 September 2016
مهدی ماهگلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با استناد به تبصره یک ماده دو آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی موضوع تصویب نامه شماره 64342/ت34576هـ مورخ چهارم شهریورماه 85 هیأت وزیران در مورد آغاز ثبت‌نام مرزنشینان برای صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی از مهرماه تا پایان آذرماه هر سال، و نظر به اینکه برابر تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه ماده 12 قانون ساماندهی مبادلات مرزی، مرزنشینان می‌توانند از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه با مراجعه به دفاتر پیشخوان شهرستان‌های محل سکونت و ثبت‌نام برای صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه  افراد واجد شرایط باید نامه احراز محل سکونت مرزنشینی خود را از فرمانداری و یا بخشداری محل سکونت دریافت کنند، تصریح کرد: تاییدیه سایر مراجع قابل قبول نیست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسؤولان دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز می‌بایست نسبت به کنترل دقیق مدارک قبل از تشکیل پرونده و ثبت‌نام اقدامات لازم را انجام دهند.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار