رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار تن گندم مازاد از کشاورزان استان خریداری شود گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۸۰۰ تن گندم در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.
کد خبر: ۳۰۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 25 September 2016
هاشم ولی‌پورمطلق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای خرید تضمینی گندم که از خردادماه در خراسان جنوبی آغاز شده تاکنون 23 هزار و 800 تن خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 20 هزار و 600 تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شده است افزود: تاکنون مبلغ 22 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مبلغ 8 میلیارد تومان به عنوان مانده در صف وجود دارد و تا تاریخ 28 شهریور ماه 30 درصد و تا 29 شهریور ماه 15 درصد دیگر به حساب کشاورزان واریز شده است.

ولی‌پورمطلق افزود: مصرف گندم سالانه در خراسان جنوبی 85 هزار تن است که کشاورزان 67 درصد گندم را تأمین می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال از 22 هزار و 700 هکتار اراضی زیرکشت گندم، 57 هزار تن برداشت شد و این در حالی است که تعهد استان در زمینه خرید گندم تضمینی 30 هزار تن بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: حمایت از کشاورز و جلوگیری از هدررفت محصول را از مهم‌ترین اهداف خرید گندم از کشاورزان خراسان جنوبی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار