دادستان کل کشور: با توجه به ناامن بودن فضای مجازی و دسترسی دشمنان به آن، باید با ملی کردن این فضا، جلوی تهدیدهای دشمن را گرفت.
کد خبر: ۳۰۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 24 September 2016
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در مراسم معارفه دادستان جدید فضای مجاز باید ملی شودبیرجند، گفت: هر کجا حقی از مردم مورد آسیب قرار بگیرد دادستان باید با جدیت، این مشکل را برطرف و امنیت فضای مجازی را برقرار کند.
وی به برنامه ریزی دشمن برای رسوخ و به کارگیری نیرو از داخل کشور اشاره کرد و افزود: این توطئه ها تاکنون با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان ناکام مانده است.
دادستان کل کشور ، عدالت محوری و تظلم خواهی را مهمترین وظیفه ذاتی دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: باید با سعه صدر بیشتر و البته با سرعت بخشیدن به بررسی پرونده ها، مشکلات و معضلات مردم را حل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین با اشاره به وجود 300 شهروندان ایرانی در زندانهای مالزی گفت: دردیدار سه روز پیش با دادستان کل این کشور  تفاهم نامه ای بین دو کشور برای تصمیم‌گیری درباره تبادل زندانیان  منعقد شد.
پرویزی استاندار خراسان جنوبی هم گفت : باید همه تلاش کنیم ورودی پرونده به دستگاههای قضایی را کاهش دهیم و بررسی پرونده ها در کمترین زمان انجام شود .
رییس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت 13 واحد قضایی در استان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات مرکز آمار قوه قضائیه، خراسان جنوبی کمترین پرونده معوقه را در کشور به خود اختصاص داده است.
صیفی با اشاره به اینکه ایراد صدمات غیر عمدی ناشی از تصادفات رانندگی پس از پرونده های مواد مخدر در جایگاه دوم محکومیت های کیفری خراسان جنوبی قرار دارد افزود:  باید تلاش شود برای ایمن سازی جاده های استان و یکطرفه کردن  محورها بوِیژه بیرجند - قائن اعتبارات ملی اختصاص یابد.
در این مراسم سید حسین مقدس به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بیرجند معرفی و از تلاشهای محمد ولی عبداللهی دادستان سابق تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار