طی هفته گذشته صورت گرفت
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از اعمال قانون 13 هزار و 481 فقره انواع تخلفات رانندگی توسط ماموران پلیس راه استان طی هفته گذشته خبر داد و گفت: از این میزان 6 هزار و 695 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.
کد خبر: ۳۰۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 24 September 2016
حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی هفته گذشته 30 فقره تصادف در جاده‌های برون‌شهری خراسان جنوبی وقوع یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد تصادفات فوتی هفته گذشته در جاده‌های استان چهار فقره است، تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این تصادفات چهار نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به وقوع 21 فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان در طی هفته گذشته، گفت: این تصادفات 44 مجروح بر جای گذاشته است.

رضایی ادامه داد: همچنین تعداد تصادفات خسارتی هفته گذشته در جاده‌های استان پنج فقره بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان مربوط به راه‌های اصلی و روستایی هر کدام به میزان 48 درصد بوده است، یادآور شد: واژگونی با 52 درصد و موتورسیکلت با 34 درصد از عمده برخوردهای صورت گرفته در این مدت بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی عدم توجه به جلو با 44 درصد را از علل عمده در تصادفات هفته گذشته در جاده‌های استان دانست و افزود: همچنین تخطی از سرعت با 36 درصد از دیگر علل عمده در این تصادفات بوده است.

رضایی ادامه داد: بیشترین تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان در بازه زمانی 12 الی 24 به میزان 80 درصد وقوع یافته است.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت بیشترین وسایل نقلیه مقصر در تصادفات جاده‌ای سواری‌ها با 72 درصد شناخته شده‌اند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از اعمال قانون 13 هزار و 481 فقره انواع تخلفات رانندگی توسط ماموران پلیس راه استان در طی هفته گذشته خبر داد و گفت: از این میزان 6 هزار و 695 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

رضایی با بیان اینکه در طی هفته گذشته 123 دستگاه خودرو و 101 دستگاه موتورسیکلت دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راه استان توقیف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 209 راننده فاقد گواهینامه معتبر شناخته و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار