برگزاری شکوهمند آئین رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی در سالروز هفته دفاع مقدس:
استاندار خراسان جنوبی: هماهنگی و همکاری بین نیروهای مسلح استان از نمونه های قدرت نظامی ایران اسلامی است/ فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی: آمادگی نیروهای مسلح ما، پشتوانه مذاکرات بود
کد خبر: ۲۹۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 21 September 2016

در سالروز هفته دفاع مقدس، امروز استان خراسان جنوبی شاهد رژه نیروهای مسلح بود.

به گزارش تابناک، در مراسم امروز رژه نیروهای دفاعی کشور در بیرجند، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی و فرماندهان نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس، آمریکا و انگلیس را عامل جنگ 8 ساله و فتنه و جنگ افروزی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان معرفی کردند و با تقدیر از شجاعت و پایمردی نیروهای رزمی دفاعی کشور در راه حفاظت از حریم و امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اطاعت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را شرط لازم برای شکست ناپذیری در مقابل قدرت های جنایتکار دانستند.

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در آئین سالانه رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اعلام کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از این بابت هر سال برگزار می کنیم که فراموش نکنیم دفاع 8 ساله که باخون جوانان و دیگر آحاد مردمان سلحشور این مرز و بوم به ثمر نشست و با این مجاهدت ها و جانفشانی ها تا آخرین ذره خاک سرزمین اسلامی از لوث وجود دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پاکسازی شد و متجاوزان به سزای اعمال خود رسیدند تا تاریخ این جنگ تحمیلی، برای ما الگو و نشانه ای برای شناخت حق از باطل باشد.

آیت الله عبادی گفت: امروز تنها مکتبی که در جهان برای گفتن حرف دارد مکتب اهل البیت علیهم السلام است. اگر سراسر دنیا را ظلم پر کند و یک چهره مثل علی ع باقی باشد باز هم پیروز میدان عدل علی ع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر مشتی کافرند که در کفرشان هم نفاق دارند. آن ها خود را مدعی حقوق بشر، حقوق کودک و دموکراسی معرفی می کنند، اما در اصل وحشیانی هستند که از قوم مغول هم بدتر هستند و از هیچ جنایت و ستمی فرو گذار نمی کنند. این وحشیان طرفدار حقوق بشر، از کدام حقوق بشر حرف می زنند؟

وی سپس به دخالت های آمریکا در جنگ افروزی ها اشاره کرد و گفت: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم حداقل در امور داخلی 50 کشور جهان دخالت غیرقانونی کرده است که اوکراین پنجاه و یکمین و یمن پنجاه و دومین کشور است. آن ها جنایت را به اوج رسانده اند و بر سر مردم، مساجد، زنان و کودکان بمب می ریزند، اما باز هم خود را مدعی حقوق بشر می دانند و زبان شورای امنیت سازمان ملل هم در این جنایاتی که عوامل آمریکا انجام می دهند باز نمی شود و حتی در پشت پرده از این جنایات حمایت می شود.

آیت الله عبادی در ادامه افزود: ببینید در نیجریه، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین چه خبر است؟ مردم مظلوم بحرین می گویند به ما اجازه یک رأی بدهید، اما آن ها را می کشند. آن ها با این همه جنایاتشان، وقتی در ایران یک قاچاق فروش مواد مخدر اعدام می شود، فریاد برمی آورندکه حقوق بشر پایمال شد. اما وقتی دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند، حتی از محکومیت این جنایات خودداری کردند. این جنایتکاران اسرائیل را حامی دموکراسی معرفی می کنند، اما کسی نمی پرسد کودکان فلسطینی را چه کسی می کشد؟

آیت الله عبادی تاکید کرد: این همه جنایات آمریکا و روباه پیر انگلیس، نشان از قدرت غرب نیست، بلکه علامت شکستشان است. آن ها اگر امیدی به بقایشان می داشتند، این گونه دست به جنون نمی زدند.

نماینده ولی فقیه در استان: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در 50 کشور جهان دخالت غیرقانونی کرده است 

رهبری مقتدر و نیروی دفاعی و ملت ایران عامل اقتدار کشورند

سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی نیز امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از قدرت و صلابت نیروهای مسلح گفت: امنیتی که در استان و کشور وجود دارد، مدیون حمایت‌های رهبری و مردم از حضور و هماهنگی و همکاری بین نیروهای مسلح است.

استاندار خراسان جنوبی قدرت مدیریت نیروهای دفاعی کشور توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل موفقیت های ارتش و سپاه و نیروهای مردمی دانست و گفت: این مدیریت مقتدر، دشمنان را ناکام و ناامیدکرده است.

دکتر پرویزی نیروهای مسلح استان را از نمونه های قدرت نظامی ایران اسلامی برشمرد و گفت: در خراسان جنوبی قدرت هماهنگی و همکاری بین نیروهای مسلح به خوبی مشهود است و کشور در ادامه راه، همواره نیازمند همراهی مردم با نیروهای مسلح است، زیرا اگر مردم همراهی نکنند بخش عمده کار دچاراشکال خواهدشد. امیدوارم تلاشهای خوبی داشته باشیم تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند و باعث پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شویم.

استاندار خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: از اعضای ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس انتظار داریم که برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند تا رزمندگان استان را در مراسم مختلف گرد هم بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در 50 کشور جهان دخالت غیرقانونی کرده است 

آمادگی نیروهای مسلح پشتوانه مذاکرات بود

سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا ع خراسان‌جنوبی نیز در سخنانی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: نیروی های نظامی کشور، بازوی سیاستمداران، ولایت فقیه و مدیران کشور هستند و اگر قرار باشد امنیت، آرامش، اقتصاد و پویایی ملت در جهان سربلند باشد، باید نیروی مسلح قوی و با اقتدار داشته باشیم.

فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد: حذف نیروهای نظامی اشتباه است و در هیچ جای دنیا هم نیروی نظامی را حذف نکرده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا ع تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرچه قوی‌تر باشیم، پشت میز مذاکره نیز قوی‌تر حاضر می‌شویم و قطعی است که آمادگی نیروهای مسلح ما، پشتوانه مذاکرات بوده است. مقام معظم رهبری با این حال فرمودند تجربه ما و عملکرد 37 ساله‌ی آمریکا نشان میدهد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار