استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت و انسجام مردم، دشمنان را از جنگ‌های مختلف ناامید کرده است، گفت: ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم که وحدت و انسجام بین نیروهای نظامی و انتظامی حفظ شود و ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۲۹۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 21 September 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی، اظهار داشت: اگر دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نمی‌بود امروز باید شاهد وضعیت اسفباری در کشور می‌بودیم.

وی گفت: تمام ابرقدرت‌ها در جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس دست به دست هم داده بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران که نوپا بوده را از بین ببرند و کشور ایران را نابود کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اما مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه‌ها دشمنان را نابود کردند.

پرویزی با بیان اینکه وحدت و انسجام مردم، دشمنان را به جنگ‌های مختلف ناامید کرده است، گفت: ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم که وحدت و انسجام بین نیروهای نظامی و انتظامی حفظ شود و ارتقاء پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با حضور همیشه در صحنه مردم و با حمایت و رشادت‌های آنها انقلاب را پیش برده‌ایم و در ادامه نیز نیازمند حضور مردم در صحنه‌ها هستیم.

پرویزی با بیان اینکه در حوزه دفاعی کشور دو عامل موثر است، اضافه کرد: نخستین عامل وجود رهبر مقتدر و توانمند است که بتواند نیروهای مسلح و امنیتی را هدایت و مردم را منسجم کند.

وی ادامه داد: همچنین دومین عامل نیز وجود نیروهای نظامی و انتظامی یک کشور است که در رکن اصلی آنها حضور ملت ایران در تمام صحنه‌ها است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت در هر صحنه‌ای که حضور داشته‌اند انقلاب جمهموری اسلامی ایران از مشکلات سربلند بیرون آمده و مقتدرانه نیز پیروز شده است، گفت: مقام معظم رهبری توانسته است به خوبی نیروهای نظامی و انتظامی کشور را مدیریت کند و بین مردم وحدت و انسجام به وجود بیاورند.

پرویزی با بیان اینکه وحدت و انسجام مردم دشمنان این ملت را ناامید کرده است، افزود: ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم، تا وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح حفظ شود و ارتقا پیدا کند و تاکنون نیز در استان خراسان جنوبی این همکاری‌ها و وحدت و انسجام در بین نیروهای مسلح و مردم به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز خراسان جنوبی و کشور را مدیون نیروهای مسلح و همراهی مقام معظم رهبری و حمایت مردم هستیم، تصریح کرد: ارگان‌هایی مانند بسیج، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه امنیت تلاش‌های فراوانی کرده‌اند که جای تشکر دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بدون مردم در صحنه‌ها بخش عمده کار دچار مشکل می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به وظایف خود تاکنون به خوبی عمل کرده‌اند و در ادامه نیز نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم تا این اقتدار را در کشور افزایش دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار