در سال تحصیلی 95-96
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال بیش‌از 11 هزار دانش‌آموز پایه دهمی در استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مجموع دانش‌آموزان دوره متوسطه اول که برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند، 34 هزار نفر است.
کد خبر: ۲۹۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 21 September 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدرضا میرزایی در مراسم جشن جوانه‌ها در دبیرستان شاهد هادوی بیرجند اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره متوسطه در سن ویژه‌ای قرار دارند که رفتارهای خاصی را از خود بروز می‌دهند و کمتر با والدین در ارتباط بوده و بیشتر دوست دارند با گروه همسالان خود ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه جامعه امروز یک جامعه کنکوری شده و اولیای دانش‌آموزان سعی می‌کنند تا با فرستادن فرزندانشان به کلاس‌های مختلف در موفقیت آنها برای قبولی در دانشگاه و رشته خاص کمک کنند، تصریح کرد: هر چند این تلاش‌ها برای موفقیت دانش‌آموزان قابل تقدیر بوده، ولی تنها به این موضوع توجه کردن ضامن موفقیت نوجوانان در طول زندگیشان نیست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی آموزش و پرورش که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته، تهیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و یکی از اهداف این سند تک بعدی رشد نیافتن دانش‌آموزان است.

میرزایی با بیان اینکه خراسان جنوبی امسال بیش‌از 11 هزار دانش‌آموز پایه دهمی دارد، گفت: همچنین مجموع دانش‌آموزان دوره متوسطه اول که برای سال تحصیلی جدید در استان ثبت‌نام کرده‌اند، 34 هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار