رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: استانداری خراسان جنوبی در خصوص پیشنهاد تشکیل دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی در جهاددانشگاهی استان موافقت کرد.
کد خبر: ۲۹۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 17 September 2016
 جلال‌الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: با تصویب کارگروه فرهنگی ـ اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی  استان به جهاددانشگاهی واگذار شد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی موضوع آسیب‌های اجتماعی را یک مسئله جدی دانست و اظهارکرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان باید بررسی و ریشه‌یابی عمیق صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی متعدد و حتی نوظهور در جامعه هستیم که بسیاری از آن، بویژه مساله اعتیاد موجب فروپاشی بنیان خانواده می شود.

صادقی با تاکید بر شناسایی علل بروز آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: با پژوهش کاربردی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب در امر پیشگیری از بروز این آسیب ها موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: هر جامعه‌ای متناسب با شرایط خود با انواعی از انحرافات و آسیب‌ها روبرو است که تاثیرات مخربی بر رشد و پیشرفت آن جامعه دارد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حل آسیب‌های اجتماعی تنها در یک برهه زمانی کوتاه قابل حل نیست، اظهارکرد: با عزم مشترک و بدور از موازی کاری، در حل آسیب‌ها خواهیم توانست مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه ریشه‌یابی و حل معضلات اجتماعی نیازمند هم‌افزایی و هم‌فکری دستگاه‌ها است، یادآور شد: جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با ارائه پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی در این نهاد تلاش دارد با انجام پژوهش‌ها و تحقیقات کارآمد در این خصوص گام موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار