مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:
مدیرکل جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولیدات گوشت بلدرچین گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۳۴ تن گوشت بلدرچین در استان تولید شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 13 September 2016
هاشم ولی‌پورمطلق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در 5 ماهه نخست امسال  34 تن گوشت بلدرچین به ارزش 4.85 میلیارد ریال در استان  صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این مقدارگوشت در 2 واحد پرورشی تولید شده است، افزود: این میزان گوشت تولید شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 27 تن  بوده است، 20 درصد رشد داشته است.

مدیرکل جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این میزان گوشت تولید شده  6.8 تن در استان مصرف شده است، بیان کرد: 27.2 تن نیز به سایر استانها صادر شده است.

ولی‌پورمطلق با اشاره به تعداد بهره‌برداران در بخش پرورش بلدرچین بیان کرد: در بخش پرورش بلدرچین 3 نفر مشغول فعالیت هستند.

رشد 10 درصدی تولید گوشت شترمرغ در خراسان جنوبی

وی همچنین با اشاره به تولیدات شترمرغ در استان خاطرنشان کرد: در 5 ماهه نخست امسال 182 تن گوشت شتر مرغ در استان تولید شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: این میزان گوشت به ارزش 58.2 میلیارد ریال در 25 واحد تولیدی تولید شده است.

ولی‌پورمطلق اظهار داشت: در این مدت میزان گوشت تولید شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 165.4 تن بوده است، 10 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از این رقم حدود 55 تن در خود استان مصرف شده است، افزود: همچنین 127 تن به خارج استان صادر شده است.

مدیرکل جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به  تعداد بهره‌برداران در بخش پرورش شترمرغ استان گفت: در بخش پرورش شتر مرغ 25 نفر بهره‌بردار فعالیت دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار