رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در خراسان جنوبی به میزباین قاین در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 13 September 2016

محمد امین محمدپرست در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات قوی‌ترین مردان ایران برای دومین بار در دهه فجر امسال در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرستان بیرجند اسپانسری برای این مسابقات جذب نشده با توجه به درخواست شرکت پسته امین‌زاده میزبانی این مسابقات به شهرستان قاینات واگذار شد.

رییس هیات بدنسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: این مسابقات در وزن مثبت 105 کیلوگرم برگزار می‌شود که از استان‌های سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی این رقابت‌ها بیان کرد: از شرکت کنندگان حاضر در رقابت‌ها 30 نفر برای مسابقات قوی‌ترین مردان ایران انتخاب می‌شوند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یادآور شد: با توجه به اینکه این مسابقات برای هیات‌ها نفع مالی داشته 8 استان متقاضی برگزاری این رقابت‌ها بودند که این دوره از مسابقات قویترین مردان ایران به خراسان جنوبی داده شد.

محمدپرست تصریح کرد: با توجه به حضور ورزشکارن در سال گذشته در این رقابت‌ها حضور حدود 300 نفر پیش بینی شده‌ که برای تمامی این افراد در بحث خوابگاه و غذا تدابیر لازم اندیشیده شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی به برگزیدگان این دوره در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: به نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها جوایز نقدی اهدا خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار