فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از توابع خراسان جنوبی گفت: سه قطعه شاهین شکاری کمیاب به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال از دو فرد سود جو در یکی از محله های این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 13 September 2016
 سرهنگ محمود علی پور اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر نگهداری پرندگان غیرمجاز توسط افراد سودجو ماموران با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان و اطمینان از صحت و سقم موضوع، نسبت به اخذ مجوز قضایی اقدام کردند.
وی اضافه کرد: پرنده های شکاری پس از کشف به اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
** کشف 150میلیون ریال لباس قاچاق در طبس
فرمانده انتظامی طبس گفت: دیروز(دوشنبه) ماموران هنگام کنترل محورهای عبوری از یک دستگاه خودروی پراید که از بندر عباس عازم خراسان رضوی بود، در بازرسی از آن 680 ثوب البسه قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ محسن جلالیان افزود: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
** واژگونی پراید در نهبندان یک کشته و دو مجروح برجا گذاشت
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی سواری پراید در شهرستان نهبندان یک کشته و دو زخمی برجا گذاشت.
سرهنگ حسین رضایی افزود :دیروز(دوشنبه) با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تصادف در کیلومتر 45 محور نهبندان – زاهدان مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این سانحه ، راننده خودرو کشته و زخمی ها برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: در بررسی به عمل آمده، کارشناس پلیس راه علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو گزارش کرد.
** توقیف کشنده اسکانیا با 17 میلیون ریال خلافی
رئیس پلیس راه استان همچنین از توقیف یک دستگاه کشنده اسکانیا با خلافی 17میلیون و 750 هزار ریال خبر داد و گفت: در برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پلیس راه قاین راننده این خودرو را به علت تخطی از سرعت مجاز متوقف کردند.
رضایی افزود: پس از توقف خودرو و استعلام مشخص شد خودرو معوقه بدهی در سیستم اجرائیات راهور است.
وی بیان کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد که طبق همین ماده خودرو روانه پارکینگ شد.
رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: با توجه به اینکه برابر قانون؛ پلیس از ادامه حرکت خودروهای بالای 10میلیون ریال خلافی جلوگیری خواهد کرد توصیه می شود رانندگان استعلام لازم را از سامانه 1101202020در خصوص گواهینامه و خلافی خودرو اخذ کنند تا در هنگام تردد در معابر و جاده ها مشکلی به وجود نیاید.
** کشف 25کیلوگرم تریاک در نهبندان
به گفته فرمانده انتظامی نهبندان 25 کیلوگرم تریاک در 24 ساعت گذشته از جاسازی دو دستگاه خودرو عبوری در این شهرستان کشف و ضبط شد .
سرهنگ غلامرضا شاهوردی، افزود: ماموران با دریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط دو دستگاه کامیون، دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند .
وی اظهار کرد: ماموران خودروهای اعلامی را در جاده نهبندان به زاهدان شناسایی کردند و با اقدامات عملیاتی خودرو را متوقف کردند و در این رابطه دو نفر متهم نیز با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند .
** آتش سوزی تانکر حامل سوخت در طبس
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: دیروز(دوشنبه) با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور دیهوک طبس- بیرجند؛ مأموران و عوامل آتش نشانی به محل سانحه اعزام شدند.
سرهنگ سید محمدرضا سرفرازی افزود: مأموران با بررسی صحنه و به کار گرفتن تمهیدات پلیسی با همکاری عوامل آتش نشانی، شعله های حریق را خاموش کردند.
وی اضافه کرد: علت حادثه آتش سوزی لاستیک محور عقب خودرو تشخیص داده شد و راننده که به صورت سطحی زخمی شده بود، مداوا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار