تغییرموضع یک فعال سیاسی خراسان جنوبی در آستانه انتخابات رئیس جمهوری96 ...
خط بطلان رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی بر عملکرد رئیس جمهور و خدمات دولت وی در سه سال گذشته: روحانی مدیر اجرایی قوی و موفقی نیست/ اصلاحات هیچ چاره ای ندارد که از روحانی حمایت کند/ هم هاشمی رفسنجانی و هم خاتمی در یک جبهه پشت سر روحانی ایستاده اند
کد خبر: ۲۹۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 13 September 2016
 عضو شورای اصلاح طلبان: شاخص‌های دولت روحانی نسبت به احمدی‌نژاد رشد نداشته است
رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در استان خراسان جنوبی: فساد اقتصادی هم در دولت احمدی نژاد بوده است و هم در دولت روحانی و هیچ فرقی نمی کند و فساد، فساد است و چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باشد.

یک عضو شورای اصلاح طلبان خراسان جنوبی عملکرد سه ساله رییس جمهوری روحانی و دولت وی را همسان با دولت احمدی نژاد ارزیابی کرد و گفت: اصلاح طلبان در انتخابات 96، کاندیدایی جز روحانی نخواهند داشت و از روی ناچاری از روحانی حمایت خواهند کرد.

به گزارش تابناک، به دنبال موضع گیری رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در استان خراسان جنوبی علیه رییس جمهوری در گفتگو با یک سایت اصولگرای محلی و اعلام ناتوانی رییس قوه مجریه در اداره اموراجرایی و همچنین اشاره به ضرورت جایگزینی وی با اشخاصی چون: وزیر بهداشت، یا وزیر امور خارجه، نائب رئیس مجلس و یا فرمانده سپاه قدس در انتخابات پیش رو، امروز یک بیرجندی همکار وی در همان سایتی که این گفتگو را منتشر کرده، عکس العمل نشان داد و به صورتی دو پهلو نوشت: خیلی ها فکر می کنند شما به خاطر سمت نداشتن این حرفها را می زنید. شما کسی بودید که به رییس ستاد روحانی نامه نوشتید که باید از کسانی که حمایت کردند(حامیان روحانی) تشکر و از انحلال ستادها بعد از انتخابات جلوگبری شود.

رشدی اتفاق نیفتاده !!

مهدی آیتی، رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در استان خراسان جنوبی و نماینده مجلس ششم که با سایت اصولگرایان استان"خاورستان" گفت‌وگو کرده است، صریحا مدعی شد: چنانچه شاخص های توسعه نیافتگی دولتهای احمدی نژاد و روحانی در یک جدول مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد، خواهیم دید که متأسفانه دولت آقای روحانی در چهار بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نتوانسته است به موفقیت برسد و شاخص های توسعه نسبت به زمان احمدی نژاد منفی بوده و رشدی اتفاق نیفتاده است و موفقیت بزرگی هم کسب نشده است.

مهندس آیتی گفت : مشکلی که اتفاق افتاد این بود که چون دولت روی موضوع هسته ای متمرکز شد از سایر مسائل کشور غفلت پیدا کرد و امروز شاهد هستیم که سه سال از دولت می گذرد و غیر از برجام در هیچ بخش دیگری از مسئولیت و برنامه های دولت پیشرفتی دیده نمی شود.

وی شاهد مثال هایی هم ارایه کرد و گفت: به عنوان مثال اگر بگوییم آیا در دولت روحانی نسبت به دولت احمدی نژاد بیکاری کمتر شده است، جواب این است که خیر. اگر بگوییم که آیا در دولت روحانی نسبت به دولت احمدی نژاد وضع مسکن افراد بدون مسکن بهتر شده است؟ جواب این است که خیر. آیا در دولت آقای روحانی آیا سفره مردم بزرگتر شده است؟ آیا جیب مردم بزرگتر شده است؟ که باید گفت خیر.

فکر و خیال روحانی مشکلات را حل نکرد

مهندس آیتی با بیان اینکه آقای روحانی فکر و خیال می کرد که اگر با آمریکا و اروپا به مذاکره و صلح و آشتی برسد، می‌تواند مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را حل کند، اظهارداشت: ما بعدها دیدیم که این اتفاق نیفتاد و آمریکا و اروپا همان طوری که سال های سال بر دشمنی خود با ایران اسلامی اصرار داشتند، الان هم این دشمنی از طرف آنها وجود دارد و به همین جهت ملت ایران از قِبَل توافق نامه برجام نمی‌تواند مسائل داخلی خود را حل کند.

وی سپس افزود: امروز ما در اکثر خانواده ها جوانان تحصیلکرده، اما بیکار داریم که این جوانان حدود 4 الی 5 میلیون نفر هستند؛ همه اینها احتیاج به شغل، ازدواج و مسکن دارند، در حالی که هیچ کدام را ندارند... اینها جزء وظایف دولت بود که در سه سال گذشته باید در خصوص آنها برنامه ریزی و مدیریت می‌کرد، ولی متأسفانه بسیار ضعیف عمل کرد.

عضو شورای اصلاح طلبان: شاخص‌های دولت روحانی نسبت به احمدی‌نژاد رشد نداشته است 

روحانی انتخاب بین بد و بدتر است

رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی گفت: در انتخابات 96، صد در صد جبهه اصلاحات هیچ چاره ای ندارد که از روحانی حمایت کند و برای این تصمیم هم استدلال آنها این است که حمایت ما از روحانی انتخاب بین بد و بدتر است. حمایت جبهه اصلاحات از روحانی در انتخابات پیش رو نه به این معناست که از عملکرد روحانی راضی هستند! خیر راضی نیستند اما در گزینه های اصلاحاتی و اعتدالی، هیچ کس دیگری فعلا در صحنه حضور ندارد و اگر اصولگراها بخواهند جلیلی یا قالیباف را بیاورند، جبهه اصلاحات کماکان صددرصد به دنبال حمایت از روحانی خواهد بود، آن هم از سر ناچاری و انتخاب بین بد و بدتر.

مهندس آیتی، در خصوص گزینه های مد نظرش برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: پیشنهاد من یکی از چهار گزینه ای است که نسبت به آنها شناخت دارم و در مقام رئیس جمهور اصلح و برتر معتقدم که هریک از آقایان:دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی مطهری نائب رئیس مجلس و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس می توانند رئیس جمهور اصلح باشند.

رفسنجانی و خاتمی در یک جبهه پشت سر روحانی

عضو شورای اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص انتخابات 96 و اینکه آیا جبهه اصلاحات مجددا از روحانی حمایت خواهد کرد یا گزینه دیگری دارند، چیست؟ گفت: اما به نظر من جبهه اصلاحات تا این تاریخ نظر بر روی هیچ کس به غیر از روحانی ندارد و این خبری است که از دفتر خاتمی بیرون می آید و خاتمی هم محکم اعلام کرده است که به جز روحانی گزینه دیگری نداریم و اخیرا نیز هاشمی رفسنجانی حمایت های بسیار شدیدی از روحانی کرده است.

وی در ادامه گفت: تاکنون هاشمی رفسنجانی گاهی از عملکرد روحانی گلایه می کرد، اما در یک ماه گذشته نه تنها هیچ انتقاد و گلایه ای نمی کند بلکه در همه ی ملاقات ها، جلسات و دیدارهای خود به شدن از شخص روحانی حمایت می کند و این نشان می دهد که هم هاشمی رفسنجانی و هم خاتمی در یک جبهه پشت سر روحانی ایستاده اند.

مهندس آیتی اما در پاسخ به این سوال که نوع برخورد دولت در جریان حقوق های نجومی را چگونه ارزیابی می کنید، به این نکته پرداخت که : به نظر من فساد اقتصادی هم در دولت احمدی نژاد بوده است و هم در دولت روحانی و هیچ فرقی نمی کند و فساد، فساد است و چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باشد.

مبارزه عملی با مفاسد اقتصادی

وی ادامه داد: فساد برای جبهه اصولگرا و اصلاحات فرقی نمی کند و مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید کرده اند که با مفاسد اقتصادی باید مبارزه عملی شود و اکنون نیز ملت ایران انتظار دارند که هم احمدی نژاد و هم روحانی شفاف با آن ها صحبت کنند و گزارش کار دهند و همین طور سایر مسئولان کشور، مثلا الان اگر در کشور موضوع فساد در شهرداری تهران مطرح شده است ملت انتظار دارند که آقای قالیباف به طور شفاف و صادقانه با مردم صحبت کند و گزارش کار شهرداری را بدهد و اگر فسادی نیز انجام شده با آن برخورد کند.

نماینده مجلس ششم در ادامه در پاسخ به این مطلب که شما به عنوان حامی و عضو ستاد انتخاباتی دور گذشته ریاست جمهوری چرا به جای روحانی، افراد دیگری را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده معرفی می کنید، گفت: اینکه چرا دیگران را پیشنهاد می‌کنیم بدین خاطراست که معتقدیم که شخص آقای روحانی مدیر اجرایی قوی و موفقی نیست؛ زیرا در تمام عمرش کارهای سیاسی و دیپلماسی کرده و اجرایی انجام نداده است و رئیس جمهور، رئیس قوه مجریه است، یعنی باید از نظر اجرایی خیلی قوی باشد و سابقه اجرایی داشته باشد و دکتر روحانی اصلا سابقه اجرایی ندارد و در تمام عمرش کارهای نظریه پردازی و دیپلماسی کرده است.

نظرات کاربران سایت خاورستان

سایت خاورستان دو نطریه از خوانندگان مصاحبه بامهندی آیتی را نیز منتشر کرده است که در نظریه اول، شخصی به نام صادق اصلاح طلبان را به سکوت در قبال پست و مقام متهم می کند و می گوید: مهندس آيتى ممنون که واقعيت ها را مى گوييد. واى بر اصلاح طلبانى که براى حفظ پست و مقام سکوت مى کنند.

در ادامه نظریه یکی دیگر از خوانندگان سایت منتشر می شود که به عنوان یک بیرجندی که گویا همکار مهندس آیتی هم هست و از گذشته وی خبر دارد می نویسد: مهندس خیلی ها فکر می کنند شما به خاطر سمت نداشتن این حرفها را می زنید، ولی ما می دانیم که شما فردای پیروزی روحانی و به خاطر دل مردم که شاد شود به نعمت زاده(رییس ستاد روحانی) نامه نوشتید که باید از کسانی که حمایت کردند تشکر شود، نه آنکه ستادها تعطیل شود. یادم هست که خیلی ها می گفتن جلوی بزرگان ستاد قرار نگیرید، ولی شما به این حرفها گوش نکردید و نامه را فرستادید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
شرایطی که دولت روحانی، مسولیت را بدست گرفت در نظر بگیرید و در ادامه چالش هایی که با ان در گیر بود و تخریب ها و کارشکنی های سهمگین جناح مخالف که اتفاقا در دوره احمدی نژاد لام تا کام انتقاد نمی کردند ولی حالا از توهین و ناسزا هم ابا ندارند! لطفا قیاس مع الفارق نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار