اخبار کوتاه استان خراسان‌جنوبی
انتصاب بخشداران مرکزی سربیشه، نهبندان و طبس، بازسازی واقعه غدیر در شهرستان سربیشه و بهره‌برداری از ۴۰ طرح آموزشی در خراسان‌جنوبی از مهمترین اخبار کوتاه این استان است.
کد خبر: ۲۸۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 01 September 2016
در احکامی جداگانه از سوی استاندار خراسان‌جنوبی، مسلم جابری به‌عنوان بخشدار مرکزی سربیشه، حسین ارشادی به عنوان بخشدار مرکزی نهبندان و غلامرضا اسماعیل زاده به عنوان بخشدار مرکزی طبس منصوب شدند.

در این احکام آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق آرمان‌های نظام ‌‌‌ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) موفق و مؤید باشند.

واقعه غدیر در شهر سربیشه بازسازی می شود

شهردار سربیشه در این باره گفت: امسال فرصتی دست داد تا ستاد بازسازی واقعه غدیر در سربیشه احیا شود و به فضل خدا و یاری عزیزان در ستاد غدیر، واقعه غدیر همزمان با عید بزرگ غدیر به نمایش درآید.

زینلی گفت: امید است بتوانیم با تصویرسازی بخش مهمی از واقعه بزرگ غدیر، گام کوچکی در راستای تعظیم شعائر اسلامی برداشته باشیم.

جلسه هماهنگی همایش ایمنی شهر بیرجند برگزار شد

جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری همایش ایمنی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی‌( نیروی انتظامی، اورژانس 115، شرکت‌های گاز، نفت، برق و آب و فاضلاب و فرودگاه بیرجند) برگزار شد.

در این جلسه هر یک از دستگاه‌های اجرائی که به‌نحوی در ارتباط با این موضوع بودند نقطه نظرات خود را درباره هر‌چه بهتر برگزار شدن همایش ارائه کرد.

همچنین درباره محورهای این همایش و ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات در حوزه ایمنی در شهر و رفتن به سوی شهری ایمن به صورت یکپارچه بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است در کنار این همایش چندین کارگاه برگزار می‌شود که در این کارگاه‌ها افراد به‌تبادل نظر می‌پردازند و نتایج کار تحقیقاتی خود را به دید و نظر مردم می‌آوردند.

بهره‌برداری از 40 طرح آموزشی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 40 طرح آموزشی و پرورشی در شهرستان ها و مناطق استان افتتاح شد.

عباس لامعی اظهار داشت: 40 طرح آموزشی ‌با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 469 میلیون تومان در 9 شهرستان استان به بهره‌برداری رسید و بیش از 7 هزار دانش آموز استان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها بیش از 21 هزار و 826 مترمربع به فضاهای آموزشی و پرورشی موجود استان اضافه شد، بیان کرد: شهرستان‌های زیرکوه، طبس، بیرجند و بشرویه به ترتیب با 7،10،11 و 6 طرح بیشترین سهم را در افتتاحیه‌های مزبور داشتند
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
احسن . احسن چی خواهد شد اگر این فیلم را بازی کنید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار