در دومین روز هفته دولت صورت گرفت
در دومین روز از هفته دولت هفت پروژه با اعتبار یک‌ میلیارد و 833 میلیون و 500 هزار تومان در فردوس و باغشهر اسلامیه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 24 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، بهره‌برداری از آسفالت خیابان کشاورز اسلامیه به نمایندگی از سه پروژه شهرداری اسلامیه، افتتاح استخر دو منظوره، اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب فردوس و اسلامیه و نیز افتتاح واحد تولید سازه‌های فولادی از جمله پروژه‌های افتتاحی امروز در شهرستان فردوس بود.

شهردار اسلامیه گفت: برای چهار پروژه شامل آسفالت خیابان کشاورز، جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی خیابان شهیدان طبسی، جداسازی آب شرب از غیرشرب و نیز بازگشایی میدان بسیج به سمت بلوار انقلاب مبلغ 634 میلیون و500 هزار تومان هزینه شده است.

احداث 56 باب استخر دومنظوره در فردوس

رضا مطلبی‌پور افزود: جداسازی آب شرب از غیر شرب در پنج هکتار از پارک لاله اسلامیه اجرا و در حال حاضر در این پارک جداسازی بصورت 100 درصدی انجام و بر این اساس، گونه‌های گیاهی مناسبی کاشت می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی فردوس نیز در مراسم افتتاح یک باب استخر دومنظوره در باغستان سفلی، تصریح کرد: شهرستان فردوس با احداث 56 باب استخر دومنظوره بیشترین تعداد استخر در استان خراسان جنوبی را دارا است.

علیرضا مهمیز یادآور شد: در سال جاری با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 10 هزار قطعه بچه ماهی در 13 باب استخر سطح شهرستان رهاسازی شده است.

وی هزینه احداث استخر دومنظوره را 64 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ 21 میلیون تومان نیز برای تامین بچه ماهی، تامین خوراک و نصب دستگاه هوادهی هزینه شده است.

اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب با اعتبار 135 میلیون تومان و نیز افتتاح واحد تولید سازه‌های فولادی با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد تومان با تولید سالانه پنج هزار تن سازه‌های فولادی از دیگر پروژه‌هایی بود که در دومین روز از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار